Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) از اعزام یازدهمین گروه جهادی استان اردبیل به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: این گروه جهادی از ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بیله سوار به معمولان اعزام شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، علی پیرجاهد مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس(ع) صبح امروز در جمع خبرنگاران از اعزام یازدهمین گروه جهادی استان اردبیل به مناطق سیل زده خبرداد و گفت: این گروه جهادی  از شهرستان بیله سوار و به استعداد 10 جهادگر به منظور انجام فعالیت های عمرانی به مدت  15 روز به مناطق سیل زده شهرستان معمولان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیرجاهد در ادامه سخنان خود به تداوم فعالیت های قرارگاه خدمت‌رسانی بسیج سازندگی اردبیل در معمولان، اشاره کرد و گفت: مردم خیر استان اردبیل می توانند با مراجعه به دفاتر بسیج سازندگی، کمک‌های نقدی خود را جهت خرید مصالح ساختمانی مورد نیاز مردم سیل‌زده معمولان لرستان پرداخت نمایند.

 

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، شش گروه جهادی دامپزشکی به روستای محروم شوراب چنار بگالی خرم آباد اعزام و خدماتی از قبیل واکسیناسیون رایگان دام و طیور بومی، سمپاشی اماکن دامی، ویزیت و نسخه نویسی برای بهره برداران را به مردم این روستا ارائه کردند.

دامپزشکی لرستان سال گذشته ۳۱ اردوی جهادی را در مناطق محروم برگزارکرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان تخصصی صحرایی در شهرستان دلفان
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • بررسی رونداجرا وبرنامه های محرومت زدایی در نقده
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • خدمت‌رسانی گروه‌های جهادگر بسیج در پی آبگرفتگی مناطق شیراز
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • گروه جهادی نجوا در سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد