Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:42:45 GMT

دومین پیروزى مقصودلو در مسابقات شطرنج بزرگ سوئیس

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۱۹۰۶

دومین پیروزى مقصودلو در مسابقات شطرنج بزرگ سوئیس

نماینده شطرنج ایران در مسابقات بزرگ سوئیس با دومین پیروزى، مجموع امتیازاتش را به عدد ۲.۵ رساند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷ ورزشی رشته های ورزشی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شطرنج، دور سوم مسابقات بزرگ سوئیس شب گذشته به پایان رسید و پرهام مقصودلو با ریتینگ 2664 مقابل آندرى ووک از اوکراین با ریتینگ 2618 به پیروزى رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین پیروزى مقصودلو در این تورنمنت معتبر است. او پیش از این مقابل حریف اسپانیایى‌اش به پیروزى رسید. با این پیروزى مجموع امتیازات مقصودلو به 2.5 رسید تا هم‌امتیاز با نفر سوم در رده دوازدهم قرار گرفت.

در پایان دور سوم تنها وان هائو و کاروآنا سه امتیازى شدند و مقصودلو و 10 بازیکن دیگر 2.5 امتیازى ماندند. نماینده شطرنج ایران در دور چهارم به مصاف ویدیت هندى مى‌رود.

مسابقات بزرگ سوئیس با حضور 154 بازیکن از 42 کشور جهان در 11 دور برگزار مى‌شود. مگنوس کارلسن (2876)، کارونا فابیانو (2812)، سو وسلی (2767) و ویشواناتان آناند (2765) از جمله چهره‌هاى سرشناس این رقابت‌ها هستند.

پرهام مقصودلو نیز به عنوان بخت چهل‌وهشتم کسب عنوان قهرمانی، تنها ایرانى حاضر در مسابقات است.

مدال برنز برای انوشا مهدیان در مسابقات شطرنج رده‌های سنی قهرمانی جهان

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,33/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شطرنج

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شطرنج شطرنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۱۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور

بهروز اسکندرنیا رئیس هیات تیراندازی مازندران گفت: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

او با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • دومین دوره مسابقات اسکواش گرگان جونیور برگزار می‌شود
  • دومین قهرمانی تیم والیبال ساحلی نوجوانان در آسیا
  • شیدا مقصودلو ماند و پیرمرد هتاک اصفهانی
  • ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • قهرمانی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی در کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه