Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محاکمه متهمان این پرونده از هفتم مهر در گرگان آغاز شده است و امروز چهارمین جلسه این دادگاه با حضور متهمان ، شاکیان از استان های گلستان و سیستان و بلوچستان و خبرنگاران  در حال برگزاریست .

سومین جلسه دادگاه ویژه رسیدگی به پرونده اخلال گران نظام اقتصادی مستقر در گلستان که یکشنبه 14 مهر در گرگان برگزار شد به سوال و جواب درباره حجم بالای مراودات مالی بدون دفاتر قانونی و حسابرسی و اختلاف وجوه دریافتی و واریزی به حساب متهمان گذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با اضافه شدن 4 کیفرخواست جدید از استان های گلستان و سیستان و بلوچستان در هفته های اخیر ، تعداد مالباختگان این پرونده  از 2 هزار و 733 نفر  به 2 هزار و 808 نفر رسید و در مجموع 30 میلیارد تومان به مبلغ پرونده اضافه شد.

پرونده پرهام سه متهم دارد که به اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور محاکمه می شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خودرو سیستان و بلوچستان پرونده برنا جلسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش
  • عصبانیت پسر معاون سابق از انتشار اعترافات متهمان پرونده‌اش!
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • سرعت رسیدگی به پرونده ۸ مهر انتظار از قوه‌ قضائیه است
  • سرعت، دقت و اتقان در رسیدگی به پرونده هشت مهر زاهدان را از قوه‌ قضائیه انتظار داریم
  • وصول مطالبات ۱۱ هزار میلیاردی در پرونده‌های اقتصادی
  • جزییات راه اندازی سامانه انتظامی نظام پزشکی
  • دور دوم رسیدگی به پرونده اعضای گروهک تروریستی منافقین