Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@20:02:42 GMT

تجلیل از محمدعلی بهمنی در جشنواره شعر دانشجویی

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۲۱۱۶

تجلیل از محمدعلی بهمنی در جشنواره شعر دانشجویی

کاروان نخستین جشنواره ملی «شعر دانشجویی» این هفته به دانشگاه علامه طباطبایی می‌رسد؛ در این مراسم از محمدعلی بهمنی تجلیل خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در این برنامه که روز سه‌شنبه (۲۳ مهرماه) از ساعت ۱۵ در دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود، پنل تخصصی با موضوع «کنکاشی در غزل معاصر» برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید بیابانکی، محمدسعید میرزایی، هادی خوانساری و علیرضا بهرامی از شاعران غزل‌سرایی هستند که در این روز درباره غزل معاصر و نیز تاثیر نسل محمدعلی بهمنی در سیر تکوینی آن سخن خواهند گفت.

علاوه بر شاعران مدعو، شعرخوانی جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه نیز از دیگر بخش‌های اصلی مراسم است.

علاقه‌مندان به حضور در این محفل شعر می‌توانند به دانشکده ادبیات دانشگاه علامه طباطبایی واقع در سعادت‌آباد تهران مراجعه کنند.

نخستین رویداد جمعی جشنواره ملی شعر دانشجویی با آغاز سال تحصیلی جدید، در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد که با برگزاری پنل تخصصی با حضور اسماعیل امینی و سیدمهدی طباطبایی، سخنرانی علی دهباشی و اهدای نخستین تندیس «رودکی» به محمدرضا شفیعی کدکنی و شعرخوانی جمعی از دانشجویان و استادان این دانشگاه و نیز اجرای موسیقی حسام‌الدین سراج همراه بود.

دومین رویداد جمعی این جشنواره نیز هفته گذشته در دانشگاه زنجان با برگزاری پنل تخصصی با حضور قربان ولیئی، اهدای تندیس «رودکی» به ساعد باقری و شعرخوانی غلامرضا طریقی و مصدق آقاجانلو و نیز جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه زنجان برگزار شد.
 
پایان پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جشنواره ملی شعر دانشجویی محمدعلی بهمنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آغاز به کار کنگره همکاری‌های دولت ،دانشگاه و صنعت در قم
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی برگزار می شود
  • همایش ملی «نماز، دانشگاه، بایسته‌ها و شایسته‌ها» برگزار می‌شود
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره قرآنی «پله‌های آسمانی» در تبریز
  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • دانشجویان گیلانی از جنبش دانشجویی آمریکا و اروپا حمایت کردند
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام