Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شورای نگهبان از نشست فوق‌العاده این شورا برای بررسی مصوبه مجلس درباره تشکیل وزارت بازرگانی خبر داد. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از نشست این شورا برای بررسی مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بارزگانی و خدمات تجاری خبر داد و گفت: شب گذشته(شنبه، 20 مهر) جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور تمامی اعضای شورای نگهبان برای بررسی مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بازرگانی برگزار شد که در این نشست بخشی از مواد این طرح مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هنوز اعضای شورای نگهبان نسبت به مصوبه مجلس پیرامون تشکیل وزارت بازرگانی به جمع‌بندی نرسیده‌اند که در جلساتی که طی روزهای آتی خواهیم داشت، نظر نهایی خود را به مجلس شورای اسلامی اعلام می‌کنیم.

درخواست شورای نگهبان از مجلس برای بررسی بیشتر طرح تشکیل وزارت بازرگانیکدخدایی: طرح تشکیل وزارت بازرگانی هفته آینده در شورای نگهبان بررسی می‌شودامیری: منتظر نظر شورای نگهبان درباره تشکیل وزارت بازرگانی هستیم

سخنگوی شورای نگهبان در پایان خاطرنشان کرد: شورای نگهبان در هفته گذشته در نامه‌ای به مجلس خواستار مهلت 10 روزه‌ای برای بررسی طرح تشکیل وزارت بازرگانی شد که این مهلت تا پایان این هفته تمام می‌شود و نظر نهایی خود را درباره این طرح به مجلس اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی سوم مهر امسال، از مجموع 222 نماینده حاضر، با 132 رأی موافق، 78 رأی مخالف و 8 رای ممتنع با تشکیل وزارت "تجارت و خدمات بازرگانی" و انتزاع وظایف این حوزه از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کردند.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان سخنگوی شورای نگهبان کدخدایی حقوقدانان شورای نگهبان فقهای شورای نگهبان شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۲۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان

گروه کاری بررسی دوره‌ای شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد برای بررسی گزارش‌های حقوق بشری افغانستان برای چهارمین بار در هفته‌ آینده نشست برگزار می‌کند.

این نشست قرار است روز دوشنبه، ۱۰ ثور، در جینوا برگزار شود.

افغانستان یکی از ۱۴ کشوری است که توسط این گروه سازمان ملل متحد، از تاریخ ۱۰ تا ۲۱ ماه جاری تحت بررسی قرار می‌گیرد.

بربنیاد اعلامیه‌ شورای حقوق بشر، اسنادی که براساس آن بررسی صورت می‌گیرد، شامل «گزارش ملی کشور تحت بررسی، گزارش گروه‌ها و کارشناسان مستقل حقوق بشر، معلومات نهادهای حقوق بشری و گروه‌های جامعه‌ مدنی می‌شود.»

پنجاه‌وپنجمین نشست سالانه شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد در اوایل ماه حوت سال گذشته برگزار شده بود.

در آن نشست گزارشگر ویژه سازمان ملل در مورد وضعیت حقوق بشر در افغانستان، گزارش خود را ارایه کرد.

در گزارش او نقض سیستماتیک و گسترده حقوق بشری زنان و دختران و اقلیت‌های قومی و مذهبی از سوی طالبان بازتاب یافته بود.

ریچارد بنت در آن گزارش خواستار بررسی جنایات طالبان علیه زنان در دادگاه‌ بین‌المللی لاهه شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کارآفرینان با مشارکت اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه سازی کنند
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • نشست شورای امنیت سازمان ملل برای تحولات افغانستان
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود
  • روزهای جلسات علنی مجلس تغییر کرد +جزئیات