Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۱۱، گروه تعزیه حیدر کرار(ع) با حضور در برنامه «سوگ خورشید» طی روزهای ۲۳ تا ۲۷ مهرماه در فرهنگسرای رازی به اجرای تعزیه می پردازد.

این برنامه با حضور گروه تعزیه خوانی حیدر کرار(ع) که از جمله شبیه خوانان سراسر کشور هستند، برگزار می شود و عاشقان خاندان عصمت و طهارت می توانند با حضور در این برنامه شکوه و عظمت و فداکاری واقعه بی بدیل عاشورا را به نظاره بنشینند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در قالب ۵ مجلس حضرت مسلم بن عقیل، حربن ریاحی، حضرت علی اکبر(ع)، حضرت ابوالفضل العباس(ع) و امام حسین (ع) برگزار می شود.

علاقه مندان می توانند برای حضور در این مراسم در روزهای یاد شده از ساعت ۱۸ تا ۲۱ به فرهنگسرای رازی واقع در میدان قزوین، خیابان قزوین، خیابان شهید مرادی، بوستان رازی فرهنگسرای رازی مراجعه کنند.

کد خبر 4745183 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: تعزیه تئاتر ایران اربعین حسینی فرهنگسرای رازی تئاتر ایران فیلم سینمایی کارگردان تئاتر موسیقی ایرانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سازمان سینمایی سینمای مستند اربعین 98 شبکه سه سیما عکاسی تئاتر شهر فیلم کوتاه بازیگر تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین

علیرضا خزائلی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین گفت: گروه همخوانی قرآن مدرسه علمیه دارالسلام به منظور انس بیشتر مخاطبان با آیات قرآن و آشنایی با مفاهیم بلند آن و ورود این کتاب آسمانی به عرصه‌های مختلف زندگی از سال ۹۶ فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

وی با بیان اینکه این گروه ۲۲۰ نفره همگی از طلاب نوجوان و جوان هستند که آیات کلام الله مجید را همخوانی کردند، ادامه داد: این برنامه پیرو تاکید معاون محترم امور عمرانی استاندار و دفتر نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین، با مشارکت اداره کل اوقاف و امورخیریه استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

این مسئول گفت: این گروه به مدت ۲ روز در قزوین اقامت داشتند و در تعدادی از بنا‌های تاریخی شهر قزوین شامل دولتخانه صفوی، آستان مقدس امامزاده‌حسین (ع) و گلزار شهدای قزوین، کاروانسرای سعدالسلطنه، مسجدالنبی (ع)، حسینیه امینی‌ها و مدرسه علمیه صالحیه برنامه خود را تولید و ضبط کردند.

خزائلی به پخش این برنامه قبل از اذان مغرب از شبکه یک سیما اشاره کرد و گفت: تاکنون ۲۸ اثر فاخر تلویزیونی از این گروه تولید و در شبکه‌های مختلف تلویزیونی پخش شده که مورد توجه و تقدیر مقام معظم رهبری نیز قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • بوستان رازی به محیط ویژه برای نوجوانان تبدیل می شود
  • بوستان رازی، بوستانی ویژه نوجوانان می‌شود
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه‌خوانی
  • کسب عنوان برتر دانشجویان دانشگاه آزاد سقز در جشنواره نمایشنامه خوانی
  • بزرگداشت نیمای آواز ایرانی در چهل و ششمین نشست «آیین آواز»
  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • چهارمحال و بختیاری سوگوار شهادت امام جعفر صادق(ع)