Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، پیرحسین کولیوند در خصوص خدمات رسانی بهداشتی درمانی در مراسم اربعین حسینی، بیان کرد: تاکنون ۱۷ هزار و ۱۶۵ مورد بازرسی بهداشتی در مرزهای جمهوری اسلامی انجام شده و تعداد ۷۶۰ موکب و همچنین، هزار و ۵۴۰ مرکز تهیه، پخت و توزیع غذا مورد بازدید کارشناسان بهداشت قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: علاوه بر مراکز درمانی ثابت،  ۵۸ مرکز درمانی سیار نسبت به ارائه خدمات درمانی به زائران گرانقدر انجام وظیفه می کنند و تاکنون به ۱۴ هزار و ۵۰۰ زائر از اتباع پاکستان و افغانستان خدمات درمانی ویژه اربعین ارائه شده است.

کولیوند اظهار داشت: تعداد ۷۰ مصدوم توسط اورژانس هوایی انتقال داده شده اند. ضمنا تعداد ۳۵ مصدوم به شیراز و تعداد ۳۰ مصدوم نیز از زائران اربعین به تهران منتقل شده اند.

وی گفت: تاکنون ۲۲۰ مصدوم از کشور عراق توسط اورژانس کشور به مرزهای ایران منتقل شده اند که تعداد ۱۰۸ مصدوم به مرز مهران منتقل شده که ۵۸ نفر پس ایجاد شرایط پایدار به شهرستان محل سکونت خود اعزام شدند و تعداد ۲۵ نفر همچنان بستری و مابقی ترخیص شده اند.

کولیوند بیان کرد: تعداد ۱۰۷ زائر مصدوم در مرز شلمچه پذیرش شده اند که تعداد ۳۵ نفر پس ایجاد شرایط پایدار به شیراز منتقل شدند و در حال حاضر ۸ نفر بستری و مابقی مرخص شدند.

رئیس کمیته بهداشت و درمان ستاد اربعین عنوان کرد: در مرز چزابه چهار مصدوم باقی مانده که سه نفر بستری و یک نفر مرخص شده اند و در نهایت در مرز خسروی، تعداد یک نفر بستری است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین ۹۸ وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود

علی اکبر حسینی محراب، معاون امنیتی و انتظامی استانداری خوزستان در نشست ستاد اربعین حسینی خوزستان در محل سرسرای استانداری بیان کرد: پیش‌بینی و استفاده از امکانات برای ارائه خدمات به زائران در استان باید به بهترین شکل انجام شود.

حسینی محراب ادامه داد: دستگاه‌های استان از تمامی امکانات و تجهیزات خود برای فراهم‌سازی شرایط استقبال از زائران حسینی استفاده کنند.

استاندار خوزستان گفت: مسیر تردد اتباع خارجی در مراسم بزرگ اربعین حسینی امسال نیز همچون سال گذشته از مرز چذابه خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر اولویت استان بحث آماده‌سازی مسیر اربعین حسینی است، اظهار کرد: موکب‌داران گرداننده اصلی اربعین حسینی هستند و مسئولان وظیفه ایجاد زیرساخت برای مواکب را دارند.

خوزستان از جمله استان‌های کشور است که طی ۱۳ سال گذشته میزبان و مسیر تردد زائران حسینی در ایام اربعین بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • به روز رسانی نقشه شهر همدان
  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • کلینیک مشاوره حرم مطهر رضوی پناهگاه دوم زائران است/خدمت عاشقانه خادمیاران مشاور در حریم رضوی
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال