Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از روند رو به اتمام زیرساخت‌های گردشگری کندوان خبر داد.

به گزارش ایسنا، مرتضی آبدار با بیان اینکه آذربایجان شرقی با داشتن قابلیت‌ها و توانایی‌های بالا در جذب گردشگر، شرایط مناسبی جهت بهره برداری و توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مناطق مختلف دارد، گفت: کمیت و کیفیت زیرساخت‌ها در افزایش فعالیت‌های گردشگری به ویژه در جذب گردشگر موثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آبدار با اشاره به اینکه شهرستان اسکو یکی از نقاط گردشگر پذیر استان است، ادامه داد: اسکو به واسطه اماکن تاریخی و روستاهای هدف گردشگری مانند کندوان، عنصرود و سرای مورد توجه بخش عمده ای از گردشگران استان قرار دارد؛ لذا در راستای توسعه و تقویت ظرفیت‌های این شهرستان پروژه‌های اجرای راه بالادست، بهسازی و تکمیل سرویس‌های بهداشتی و تکمیل مراحل کف سازی معابر روستای کندوان در حال اجراست و احداث مجتمع خدماتی بین راهی جنب پلیس راه تبریز - ارومیه از پروژه‌های آتی اداره کل میراث فرهنگی استان خواهد بود.

آبدار اضافه کرد: کل روند پیشرفت این پروژه‌ها که تحت نظارت اداره کل برای تامین زیرساخت های گردشگری این شهرستان بوده است، نسبت به سال ۹۷، ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کندوان گردشگري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید هدایت عصر روز چهارشنبه در نشست بررسی وضعیت بازارچه‌های مرزی چیلات و چنگوله و هلاله شمالی که در سالن شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد با تاکید بر حمایت دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌ها، گفت: فعال شدن بازارچه‌ها به ویژه بازارچه‌های مرزی در رونق و توسعه اقتصادی هر منطقه بسیار اثرگذار است.

وی مشوق‌های اقتصادی را از مهم‌ترین دلایل رغبت هر کشور برای فعال شدن بازارچه ذکر کرد و گفت: زیرساخت‌ها بازارچه چیلات از طرف کشور ایران آماده است.

هدایت بیان داشت: فعال شدن بازارچه فراهم کننده رشد اقتصادی و توسعه‌ای است و برای فعال شدن یک بازارچه مرزی عزم دو طرف بسیار مهم است.

وی گفت: هر بازارچه مشترک یک فرصت بسیار خوب برای هر استان و منطقه است و می‌تواند علاوه بر ارتقا معیشت مرزنشینان بسترساز رشد اقتصادی باشد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف اصلی وزارت کشور اشتغال مرزنشینان است که در راستا مجموعه وزارت کشور همه تلاش خود را به کار گرفته است.

کد خبر 6088137

دیگر خبرها

  • جذب ۵۰۰ هزار گردشگر به چشمه مرغاب
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • بیش از ۹۵ درصد زیرساخت عمرانی در بافت بوشهر تکمیل شد
  • دولت سیزدهم مصمم به تکمیل زیرساخت‌های بازارچه‌های مرزی است
  • منتظر ثبت چند اثر جهانی دیگر در قزوین
  • دولت سیزدهم برای تکمیل زیرساخت بازارچه‌های مرزی مصمم است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه محور آستانه اشرفیه به کیاشهر
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • ضرورت تامین اعتبار برای کاوش‌های باستان شناسی حیله ور
  • اختصاص اعتبار برای تکمیل زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی ایلام