Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، علی اوسط اکبری مقدم، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: بارش باران که از بعد از ظهر دیروز در گیلان آغاز شد موجب خسارت و آبگرفتگی در ۹ شهرستان املش، رودسر، ماسال، شفت، فومن، تالش، لنگرود، رضوانشهر و صومعه سرا شد.

او با بیان اینکه بیشترین خسارت‌ها در شهرستان املش بوده است، افزود: طغیان رودخانه کیارود موجب تخریب پل روستای پلرود به طول ۴۰ متر و قطع راه ارتباطی ۳ روستای گرکرود، رود گوابر و گلستان سرا با بخش رانکوه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان اظهار داشت: بارش باران همچنین موجب رانش زمین در ورودی روستای هلوسرای علیا و تخریب یک خانه و زیرآوار رفتن یک خودرو شد.

اکبری مقدم با بیان اینکه طغیان رودخانه شلمانرود نیز موجب آبگرفتگی شهر شلمان و لنگرود شده است، گفت: همچنین بارش شدید باران موجب مسدود شدن ۲ پل آب نما در شفت و بسته شدن راه چوبر به امامزاده ابراهیم شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان همچنین از سقوط یک دستگاه موتورسیکلت با ۲ سرنشین از روی پل سسار در جاده ماسال - صومعه سرا به داخل رودخانه در شب گذشته خبر داد و گفت: در این حادثه یک نفر غرق شد و سرنشین دیگر با کمک نیرو‌های امدادی نجات یافت.

اکبری مقدم با بیان اینکه بیشترین بارش از املش ۲۳۵ میلی متر گزارش شد، افزود: در رحیم آباد رودسر ۲۰۰ میلی متر باران و در تالش ۱۳۰ میلی متر باران باریده است.

او با اشاره به اینکه در دیگر شهرستان‌ها بارش شدید باران موجب آبگرفتگی معابر شده است، تصریح کرد: همه نیرو‌های امداد رسان در ۹ شهرستان‌های گیلان آماده باش هستند.

انتهای پیام/ع

خسارت بارش شدید باران به برخی تاسیسات زیربنایی ۹ شهرستان گیلان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بارش باران حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیگر خبرها

  • خسارت بیش از یک میلیاردی سیل به تاسیسات آب و فاضلاب شهر تفت
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • بارش شدید باران بهاری در شهرستان اهر
  • خسارت باران و طوفان به زیرساخت‌های آب، برق و کشاورزی گچساران
  • بارش شدید باران در شهرستان راز وجرگلان
  • ۴ شهرستان خراسان رضوی دچار سیلاب و آبگرفتگی شد
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس
  • بارش باران همراه با تند باد و رعدو برق در کهگیلویه و بویراحمد
  • شدت بارش‌ها در فارس موجب بروز خسارت کشاورزی شد / ورود سامانه جدید بارشی