Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: : تیم های لیگ برتری باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دویی می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند.

سعید فتاحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با نحوه بلیط فروشی های جام حذفی فوتبال، اظهار کرد: تیم های لیگ برتری باید بلیط فروشی خود را الکترونیک انجام دهند، اما تیم های لیگ یک و یا لیگ دویی می توانند بلیط فروشی کاغذی داشته باشند چراکه برای آنها هنوز الزامات را اضافه نکرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امسال اولین سالی است که بلیط فروشی اینترنتی در لیگ برتر اجرا شده است، افزود: سعی داریم فصل آینده در لیگ یک نیز از بلیط فروشی الکترونیک استفاده کنیم و امسال برای ما تجربه خوبی شده است.

رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا قصد دارید سامنه جامعی برای بلیط فروشی اینترنتی به وجود آورید یا خیر، گفت: بلیط فروشی را باید خود باشگاه ها انجام دهند و هیچ جای دنیا سامانه جامعی برای این کار وجود ندارد، باشگاه ها با پیمانکار قرار داد می بنندند و سامنه بلیط فروشی خود را تشکیل می دهند، اما باید در سایت باشگاه ها اعلام شود که هواداران از چه سایتی برای لیگ برتر و یا جام حذفی بلیط تهیه کنند.

کد خبر 393099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: خرید بلیط فوتبال بلیت لیگ برتر فوتبال جام حذفی لیگ یک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید

به گزارش ورزش سه، دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی امروز برگزار می‌شود و تیم های صعود کننده به مرحله بعدی مشخص خواهد شد.

مس‌رفسنجان روز گذشته با شکست دادن پیکان در ضربات پنالتی به عنوان اولین تیم به مرحله یک چهارم نهایی صعود کرد.

حساس‌ترین مسابقات بین تیم های آلومینیوم اراک و پرسپولیس - تراکتور و ذوب آهن برگزار خواهد شد و تیم‌های بالانشین لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت.

ملوان، هوادار و گل‌گهر سیرجان مقابل تیم های لیگ یکی بازی خواهند کرد و با انگیزه ای که این تیم‌ها برای خلق شگفتی دارند جدال های جذابی رخ خواهد داد.

دو تیم مس کرمان و چادرملو اردکان هم تیم‌های لیگ یکی هستند که با صعود به مرحله بعدی احتمال خلق شگفتی بیشتر و حضور در نیمه نهایی را افزایش خواهد داد.

برنامه های بازی‌های امروز به شرح زیر خواهد بود:

مس کرمان - چادرملو اردکان 17:45

فجرسپاسی - گل‌گهر سیرجان  18:00

آلومینیوم اراک - پرسپولیس 18:15

هوادار - مس سونگون 18:15

ملوان - سایپا 18:30

تراکتور - ذوب آهن 18:30

استقلال ملاثانی - سپاهان 19:30

با توجه به شرایط تیم‌ها و فرمی که دارند شما حدس بزنید که 7 تیم صعود کننده از مرحله جام حذفی کدام تیم ها خواهند بود؟

دیگر خبرها

  • پرسپولیس برای تکرار سه‌گانه فصل قبل، 10 پیروزی و یک تبصره می‌خواهد
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • تراکتور-ذوب‌آهن/ اولین برد سال با کنترل از راه دور یحیی؟!
  • عطش سه گانه قهرمانی ویه‌را با پرسپولیس
  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • آلومینیوم در اندیشه تکرار برد مقابل پرسپولیس
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com