Web Analytics Made Easy - Statcounter

غیبت بنزما در تیم ملی فرانسه همچنان یکی از موضوعات داغ محافل فوتبالی است و در این بین، در جریان مستندی که شب گذشته از شبکه TF۱ روی آنتن رفت؛ دشان توضیح داد که چرا مهاجم باشگاه رئال مادرید را به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌کند.

بدنبال طرد شدن بنزما از تیم ملی فرانسه که در نتیجه دخالت در پرونده «والبوئنا» در سال ۲۰۱۵ رخ داد، رابطه دشان و بنزما تیره و تار شد و سرمربی آبی‌ها به نظر هیچ تمایلی ندارد تا به بنزما یک فرصت دیگر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشان در این خصوص اظهار داشت: این یک تصمیم ورزشی است؛ بگذارید ساده بگویم، فکر نمی‌کنم دعوت شدن بنزما اتفاق خوشایندی برای تیم ملی فرانسه باشد؛ تمام تصمیماتم را بر اساس آنچه اعتقاد دارم به منفعت تیم ملی است و اینکه پوشیدن پیراهن تیم ملی چه معنایی دارد، اتخاذ می‌کنم.

عواقب پرونده والبوئنا بدین معنا بود که بنزما به احتمال زیاد تا زمانی که دشان روی کار است، هرگز رنگ تیم ملی فرانسه را نخواهد دید.

تصمیم به لغو بازگشت دائمی بنزما به تیم ملی فرانسه زمانی گرفته شد که مرد فرانسوی از فهرست نفرات اعلام شده برای حضور در یورو ۲۰۱۶ که در خاک فرانسه برگزار می‌شد، حذف شد؛ اتفاقی که انتقادات مادریدی‌ها را با این ادعا که «دشان تحت فشار توده نژادپرست فرانسه این تصمیم را گرفته»، به همراه داشت.

دشان اما در ژانویه سال جاری پاسخ این انتقادات را داد و گفت: برخی افراد می‌توانند حرف‌هایی بزنند که شاید عواقب شدیدی برای آنان داشته باشد و  البته من نیز آنها را فراموش نمی‌کنم؛ در آن برهه به این نتیجه رسیدم که برخی خط قرمزها تجاوز شده است؛ من تمام بازیکنان تیم ملی فرانسه را از بین فرانسوی‌ها انتخاب می‌کنم و هرگز رخ نداده که یک بازیکن را براساس رنگ پوست یا مذهب برگزینم؛ عکس این قضیه هم صادق است.

دشان در واکنش به پرسشی در خصوص بنزما با پاسخی مبهم تاکید کرد: تنها یک حقیقت در زندگی وجود دارد، شاید نسخه‌ها و برداشت‌های زیادی از آن وجود داشته باشد اما تنها یک حقیقت وجود دارد؛ با افرادی که می‌خواهند باور کنند که احساسشان حقیقت دارد و دوست دارند تصورشان را به جای حقیقت جا بزنند، مشکل بزرگی دارم و علاوه بر این، برای درک کردن این افراد در فوتبال نیستم و فرصتی هم برای آنان ندارم.

تیم ملی فرانسه با پیروزی روز جمعه مقابل ایسلند در رده دوم جدول گروه خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۲۰ جای دارد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کریم بنزما تیم ملی فرانسه دیدیه دشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟

دانشگاه «ساینس پو» که مهم‌ترین دانشگاه مطالعات سیاسی این کشور محسوب می‌شود، روز گذشته و به دلیل گسترده شدن اعتراضات دانشجویان به رابطه این دانشگاه با رژیم صهیونیستی، تعطیل شد.

دریافت 33 MB

خبرنگار: امیر توانا / تدوینگر: حمیدرضا برزگر

دیگر خبرها

  • ویدیو/ چرا مهم‌ترین دانشگاه فرانسه تعطیل شد؟
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادرید
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • بنزما به خانه برگشت؛ پیگیری درمان کریم در کمپ تمرینی رئال مادرید
  • کریم بنزما به رئال مادرید بازگشت؟ + عکس
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • با توافق الاتحاد: بنزما به رئال بازگشت (عکس)
  • کریم بنزما به رئال مادرید برگشت
  • بازگشت کریم بنزما به رئال مادری برای درمان
  • خشم هواداران الاتحاد از بنزما و گایاردو