Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان سابق تیم ملی آمریکا از زندگی پر فراز و نشیب خود در دنیای فوتبال صحبت کرده است. 

طرفداری- تیم هاوارد که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده است، روی کین را بالاتر از امثال کریستیانو رونالدو، پل اسکولز و رایان گیگز به عنوان بهترین هم تیمی خودش معرفی کرد.

به گزارش سایت گل، جدیت و تاثیری که کین روی هاوارد داشت، او را به یکی از طرفداران این شخصیت ایرلندی تبدیل کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در طول زندگی حرفه‌ای خودم با رهبران و بازیکنان بزرگ زیادی بازی کردم ولی در دوران حضورم در منچستریونایتد، هیچ یک نسبت به روی کین برای من بهتر نبود. او سرسخت‌ترین یارویی است که تا به حال دیده‌ام. هیچ چیزی کم نداشت. به عنوان یک مربی، مقاومت را به من یاد داد و این که هرگز تسلیم نشوم. از بودن کنار او چیزهای زیادی یاد گرفتم و برای باقی دوران حرفه‌ای خودم از آن‌ها استفاده کردم و تلاش کردم آن را به نسل بعدی منتقل کنم. 

پس از ناکامی جهت جا افتادن در اولدترافورد، هاوارد در سال ۲۰۰۶ به طور قرضی راهی اورتون شد و سپس در گودیسون پارک ماندنی شد. این دروازه بان آمریکایی در مرور خاطرات از زمان حضور در جمع تافی‌ها گفت:

خیلی موارد خوب دیگر هستند که تا ابد همراهم باقی خواهند ماند. برای مثال روزی که در بازی برابر چلسی، بازوبند کاپیتانی اورتون را به بازو بستم. یا روزی که دیوید مویس به من داد معنای دقیق عبارت «spitting mad» (کفری شدن، کسی که هنگام داد و بیداد، آب دهان پرت می‌کند) را یاد داد. پس از بازی افتضاحی که انجام داده بودم، با ناراحتی به من نگاه کرد و شروع کرد به داد و فریاد کردن. نمی‌توانستم سرم را بالا بیاورم. نگاهم به کف زمین بود و آب دهانش را می‌دیدم که اینطرف و آنطرف پرت می‌شد و یادم می‌آید با خودم گفتم پس کفری شدن یعنی این!

دروازه‌بان بودن شغل آسانی نبود ولی به گفته هاوارد ارزشش را داشت.

اگر به سال ۲۰۰۳ برگردم و جوان ۲۴ ساله ساده‌ای را ببینم که سوار بر هواپیما راهی انگلیس می‌شود تا برای منچستریونایتد، بزرگ‌ترین باشگاه دنیای فوتبال بازی کند، به او می‌گویم محکم بشین. قرار است مسیر پر پیچ و تابی را طی کنی. روزهای خوب و بدی خواهی داشت. به مکان‌های تاریکی خواهی رفت. به این فکر می‌رسی که آیا باید تسلیم شد یا نه. مردم برای دهه‌ها از تو انتقاد خواهند کرد ولی ارزشش را دارد. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید

اریک تن هاخ می‌گوید یکی از دلایلی که منچستریونایتد به سبک آژاکس، تیم قبلی او بازی نمی‌کند فقدان بازیکنی چون دی یونگ در این تیم است.

طرفداری | باشگاه بارسلونا به دلیل مشکلات مالی، در آستانه تابستان پیش‌رو، شاهد تغییرات گسترده در لیست بازیکنان خود خواهد بود. در این بین، فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی این تیم، یکی از بازیکنانی است که احتمال جدایی او زیاد است.

دی یونگ که مورد توجه باشگاه‌های متعددی قرار دارد، به دلیل افزایش دستمزد تدریجی در قراردادش، از نظر مالی نیز به یک چالش برای بارسلونا تبدیل شده است. دستمزد او در فصل آینده به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت. از سوی دیگر، اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد که سابقه همکاری با دی یونگ در آژاکس را دارد، معتقد است که این هافبک می‌تواند به خوبی در سبک بازی او جا بگیرد.

علاقه منچستریونایتد به دی یونگ زیاد است

در سال ۲۰۲۲، منچستریونایتد به دنبال جذب فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا بود. این علاقه با ورود اریک تن هاخ، سرمربی یونایتد که سابقه مربیگری دی یونگ در آژاکس را داشت، تشدید شد. با وجود تلاش‌های منچستریونایتد، دی یونگ در آن زمان تمایلی به ترک بارسلونا نشان نداد. با این حال، انتظار می‌رود شیاطین سرخ در پنجره نقل و انتقالات پیش رو بار دیگر برای جذب این هافبک 26 ساله اقدام کنند. اظهارات اخیر تن هاخ نیز نشان می‌دهد که او همچنان علاقه‌مند به جذب دی یونگ است.

سرمربی هلندی منچستریونایتد در مصاحبه با گری نویل در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا عملکرد منچستریونایتد با فلسفه فوتبالی تن هاخ در آژاکس همخوانی ندارد، او کمبود بازیکنانی با مشخصات خاص، به ویژه ستاره سابق خود، فرنکی دی یونگ را دلیل این امر عنوان کرد.

[دی یونگ] نمونه بارز بازیکنی است که برای بازی به سبک آژاکس به او نیاز دارید!

منچستریونایتد فصل سختی را پشت سر گذاشته است، اما با توجه به حمایت مالی و علاقه دیرینه آنها به دی یونگ، انتقال این هافبک را نمی‌توان رد کرد. با این حال، فرنکی علاقه‌مندانی همچون  بایرن مونیخ هم دارد که این تیم‌ها می‌توانند تابستان داغی را برای انتقال این هافبک هلندی از بارسا رقم بزنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • علاقه اریک تن هاخ به دی یونگ: برای بازی به سبک آژاکس، به بازیکنی مثل او نیاز دارید
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • الساندرو دل پیرو: بازیکنی با کیفیت سانچو باید به منچستریونایتد برگردد
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • بازیکنی که نگذاشت اوضاع گل‌گهر در دربی بدتر شود
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!