Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@23:34:19 GMT

رئیس جدید اوقاف همدان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۰۴۸

رئیس جدید اوقاف همدان معرفی شد

طی حکمی، از سوی حجت‌الاسلام زین العبادینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، «حجت‌الاسلام سید حسن رضوی»، به سمت رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در همدان، طی حکمی، از سوی حجت‌الاسلام زین العبادینی، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان همدان، «حجت الاسلام سید حسن رضوی»، به سمت رئیس اداره اوقاف شهرستان همدان منصوب و از زحمات 6 ماهه «حمیدرضا نوروزی»، رئیس پیشین این مجموعه قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سید حسن رضوی، پیش از این در پست معاونت فرهنگی و معاونت بهره وری اداره کل اوقاف استان مشغول به خدمت بوده اند، حمیدرضا نوروزی نیز پیش از این ریاست اداره اوقاف تویسرکان و مسئول روابط عمومی اداره کل را برعهده داشته‌اند.

همچنین در حکمی علی افشاری نیز به سمت رئیس اوقاف شهرستان ملایر معرفی شد.

 

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ کانون های مساجد شیراز مرز بین المللی شلمچه مسجد حب الحسین یجمعنا حسن رضوی حکم انتصاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد

ایسنا/تهران نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

به گزارش ایسنا، بر اساس حکمی از سوی علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جناب آقای نصرت الله اسلامی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد منصوب شد.

همچنین طی جلسه ای با حضور آقایان حسین پور و طوسی معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان تهران و سهیل غلامی معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان ملارد از زحمات ۴ ساله رسول ضابطیان رئیس سابق این اداره تقدیر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره امور شعب استان گلستان معرفی شد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • تکمیل پارکینگ محله چهل اختران قم
  • حجت الاسلام خسروپناه: علم حکمی؛ لازمه دستیابی به تمدن نوین اسلامی
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • پارکینگ چهل اختران در اختیار شهروندان قرار گرفت
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند