Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:10:19 GMT

وحدت و همدلی، حول محور ولایت فقیه است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۵۶۰

وحدت و همدلی، حول محور ولایت فقیه است

نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است و جامعه اسلامی باید جامعه ای متحد باشد، ولایت فقیه به لحاظ اعتقادی جانشین امام معصوم است و حرف، موضع و اقدامش برای ما حجت شرعی است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین "حسن علیدادی سلیمانی" پیش از ظهر امروز ۲۱ مهر ماه در جلسه شورای فرهنگی اجتماعی شهرستان رفسنجان که با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: رمز موفقیت ما در وضعیت حساسی که کشور با آن موجه است در سه محور خلاصه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر مسئولی که در هر حوزه ای که  فعالیت دارد باید میدان مسئولیتی خود را بشناسد و اهداف دوران مسئولیتی که می خواهد به آنها برسد بداند، در مورد آنها شناخت کافی داشته باشد و نقشه کاملا حساب شده ای از آغاز تا پایان مسئولیت خود در پیش روی خود داشته باشد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه یک مسئول باید شناخت و معرفت کافی از دوارن مسئولیت خود داشته باشد تصریح کرد: مدیریت، محدوده اختیارات، میدان عمل به مسئول کمک می کند بتوانند به جامعه خدمت کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان خدمت به مردم را محور دوم موفقیت مسئولان دانست و افزود: خدمت از بزرگترین عبادات است، خدمت کردن به مردم باید قبل از فوت دوران خدمت شکل گیرد تا افسوس دوران از دست رفته را نخورید.

امام جمعه کرمان خاطرنشان کرد: مردم با همه گرایش و افکار خودشان عیال خداوند هستند خدمت به مردم را باید به صورت جدی که یکی از آموزه های دینی است توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با اشاره به وحدت و همدلی بین مسئولین، افزود: وحدت و همدلی حول محور ولایت فقیه است و جامعه اسلامی باید جامعه ای متحد باشد، ولایت فقیه به لحاظ اعتقادی جانشین امام معصوم است و حرف، موضع و اقدامش برای ما حجت شرعی است در نگاه کلی کشور، فقط حرف ولایت فقیه حجت است و از ولایت که پایین تر بیاییم حرف هیچکس برای ما حجت شرعی نیست.

امام جمعه کرمان با بیان اینکه در بدنه جامعه باید حقیقتا نگاه وحدتی وجود داشته باشد و تذکرات، تذکرات خیرخواهانه باشد، تصریح کرد: کشور ما از پیچ های خطرناکی عبور کرده است و عبور از این پیچ ها با زعامت امام راحل و وحدت  صورت گرفت که یکی از پیچ های سختی که کشور پشت سر گذاشت جنگ تحمیلی بود که در سایه وحدت پیروز شدیم و اکنون هم راه حل نجات کشور تبعیت از ولایت فقیه است.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی بیان کرد: اختلاف سیلقه در کشور معنی و مفهومش این نیست که آنها را اصل قرار بدهیم و موضوعات اصلی فراموش شوند و فرعی ها را به عنوان موضوع اصلی جلوه دهیم با وحدت همراه با معرفت و خدمت کردن به مردم در دوران مسئولیت خود حرکت کنیم تا هم در پیشگاه خداوند و هم در دنیا سرفراز شویم.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان که صبح امروز وارد رفسنجان شد، در بدو ورود به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد و پس از آن با خانواده های شهیدان رمضانی پور و کدخدایی و پدر شهیدان غروی دیدار کرد.

شرکت در دیدار مردمی در مسجد الزهرا(س) رفسنجان از دیگر برنامه های حجت الاسلام علیدادی سلیمانی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ولایت فقیه نماینده ولی فقیه در استان کرمان استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها

ایسنا/خوزستان مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان گفت: سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت دوشنبه‌ ۱۷ اردیبهشت طی آیینی مسیر حرکت خود را از شلمچه به سمت مشهد مقدس آغاز خواهد کرد و شامگاه ولادت امام رضا (ع) وارد مشهد می‌شود.

حمید بنی تمیم در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: کاروان جاده ولایت مزین به پرچم آستان قدس رضوی روز یکشنبه وارد استان خوزستان می شود و دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه طی آیین افتتاحیه‌ای از  مشهد شهدای شلمچه مسیر خود را به سمت مشهد الرضا آغاز خواهد کرد.

وی ادامه داد: کاروان دو امدادی جاده ولایت در استان خوزستان حرکت خود را از محل ورود امام رضا (ع) در شلمچه آغاز و سپس مسیر حرکت امام رضا (ع) در ایران را تا مشهد مقدس به مسافت ۲ هزار و ۳۰۰ کیلومتر طی خواهند کرد و با عبور از شهرهای خرمشهر، آبادان، کارون، اهواز، رامهرمز و بهبهان وارد استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان خوزستان با اشاره به ضرورت تبیین جایگاه فرهنگ و پیوند مقوله های فرهنگی و ورزش گفت: سیزدهمین جشنواره فرهنگی ورزشی جاده ولایت با هدف گرامیداشت دهه کرامت و انتخاب شعار«امام هشتم، فرهنگ ، ورزش ، معنویت» می‌تواند فرهنگ و منش پهلوانی و ارزش های اعتقادی را در ورزش به جلوه های پررنگی نمایان کند.

 بنی تمیم در پایان با اشاره به جلسات متعدد صورت گرفته برای هماهنگی و اقدامات لازم در این زمینه، عنوان کرد: از مجموعه وزارت ورزش و جوانان، مدیر کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی و همکارانم در ادارات کل سایر استان ها بابت اهتمام ویژه به این امر قدردانی می کنم و از جامعه ورزش و جوانان استان خوزستان درخواست دارم این فرصت ویژه را مغتنم شمرده و از حضور این کاروان در استان خوزستان حداکثر استفاده را ببرند و میزبانی شایسته از این حرکت بزرگ فرهنگی داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آمریکا بزرگترین طاغوت جهان است
  • امام صادق (ع) محور وحدت بین مذاهب اسلامی است
  • کشور در حوزه اقتصاد نیاز به وعده صادق دارد
  • امام جمعه اهل سنت کلاله: حادثه یسنا مصداق بارز همدلی، نوعدوستی و همبستگی است
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • خانواده نقش موثری در موفقیت علما دارد