Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@05:12:22 GMT

ستاره تیم ملی بازی با بحرین را از دست داد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۴۵۹۵

ستاره تیم ملی بازی با بحرین را از دست داد

هافبک باتجربه تیم فوتبال تراکتور به دلیل مصدومیت بازی با بحرین را از دست داد.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران سه شنبه شب از ساعت ۲۰ به وقت تهران باید در سومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت‌های ۲۰۲۳ چین باید در منامه به مصاف بحرین برود. 

این دیدار در حالی برگزار خواهد شد که کاروان ایران امروز بعد از ظهر با پرواز اختصاصی راهی منامه می‌شود و فردا یک جلسه تمرینی را پیش از دیدار برابر شاگردان هلیو سوسا به انجام می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

دژاگه: کی‌روش موفق بود، ویلموتس هم خوب است

اشکان دژاگه ستاره ۳۲ ساله تیم ملی فوتبال ایران که پیش از بازی با کامبوج دچار مصدومیت شد به دلیل بهبود پیدا نکردن مصدومیتش با تیم راهی بحرین نمی‌شود و بدین ترتیب در این مسابقه حساس غایب خواهد بود. همچنین سردار آزمون، رامین رضاییان و مرتضی پورعلی گنجی هم که در دیدار با کامبوج دچار آسیب دیدگی‌هایی شده بودند با تیم راهی بحرین می‌شوند اما مشخص نیست که در بازی مقابل این تیم به میدان بروند یا خیر.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی بحرین تراکتور مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی فوتسال ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا به دیدار قرقیزستان رفت و با نتیجه ۶ بر یک به برتری رسید و جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

ابتدا بهروز عظیمی برای ایران گلزنی کرد ولی قرقیزها خیلی زود به بازی برگشتند و با شوت آمان‌بائف دونیربک به گل تساوی دست یافتند. سالار آقاپور و سعید احمدعباسی در ادامه توانستند دو بار دیگر برای ایران گلزنی کنند.

در ادامه ایران دو گل دیگر به ثمر رساند و موقعیت سنجی مهدی کریمی باعث شد تا ایران گل چهارم را نیز وارد دروازه قرقیزستان کند و خیال ملی‌‍‌پوشان را بابت پیروزی راحت کند. او در ادامه زننده گل پنجم ایران نیز بود و توانست با ظرافت توپ را به گوشه دروازه قرقیزستان برساند. دفاع قرقیزستان که شیرازه‌اش پاشیده شده بود در ادامه یک پنالتی داد که حسن‌زاده به زیبایی آن را به گل تبدیل کرد تا ایران ۶ بر یک این دیدار را برنده شود.

ایران در نیمه نهایی با برنده دیدار ازبکستان و ویتنام روبرو خواهد شد و با توجه به حذف زودهنگام ژاپنی‌ها شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در قاره کهن را دارد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و تاجیکستان نیز با برتری برابر افغانستان به جام جهانی رسید و علاوه بر این دو تیم، ۳ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

تیم ملی فوتسال ایران در دوره قبل این رقابت‌ها به دیدار نهایی راه یافته بود ولی با شکست برابر ژاپن در رده دوم قرار گرفت.

کد خبر 846975 برچسب‌ها ویژه ورزشی فوتسال و فوتبال ساحلی

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تیم ملی فوتسال ایران راهی فینال شد/ پیروزی سخت در ضربات پنالتی
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • رکورد ویژه ستاره ایران در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • فوتسال قهرمانی آسیا / تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • راز شادی بلینگامی جوان‌ترین عضو تیم ملی ایران
  • فوتسال ایران راهی جام جهانی شد | جشنواره گل شاگردان شمسایی و صعود به جام جهانی
  • تاجیکستان راهی جام جهانی شد/ حذف دراماتیک افغانستان از آسیا