Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان مرکز استان خوزستان پس از مهلت ۴۸ ساعته که برای حل مشکلات آب و فاضلاب کوی مدرس داده شده بود، مجددا از این منطقه شهر اهواز بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، عباس حسینی‌پویا با اشاره به بررسی وضعیت آب و فاضلاب کوی مدرس  اظهار کرد: چهارشنبه هفته گذشته مجددا بازدید میدانی از این کوی انجام و عملیات تعمیر و بهسازی خیابان‌ها بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به قطعی کابل‌های زیرزمینی مخابرات در چند نقطه و همچنین ریزش دیواره کانال دفع فاضلاب، تصمیم بر آن شد که عملیات بهسازی با دقت بیشتری انجام شود تا ضمن تعمیر اساسی، از هدررفت بیت‌المال نیز جلوگیری شود.

حسینی‌پویا با بیان اینکه تعجیل در اتمام کار با وجود مشکلات زیربنایی موجود به صلاح نبود، گفت: دادستانی اهواز به صورت ویژه موضوع را پیگیری می‌کند و مردم کوی مدرس اهواز هیچ گونه نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

حجت‌الاسلام صادق مرادی، رئیس‌کل دادگستری خوزستان، چندی پیش در پی پیگیری قرارگاه جهادی شهید فرجوانی و مکاتبه‌ای که با وی در این خصوص انجام شد؛ با دستور ویژه‌ای عباس حسینی‌پویا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز، را مسئول رسیدگی به مساله آب و فاضلاب کوی مدرس (خروسیه) کلانشهر اهواز کرد.

لزوم بررسی مشکل آب آشامیدنی، جاری بودن فاضلاب در خیابان‌ها و رها شدن خیابان‌های لوله‌گذاری شده بدون آسفالت از عمده مسائلی است که از سوی مردم مطرح شده بود که به گفته آنان این مسائل، مشکلات بهداشتی و آسیب به وسایل نقلیه را در پی داشته است.

دادستان اهواز 15 مهرماه در ادامه پیگیری معضلات منطقه محروم کوی مدرس (خروسیه) به منظور بررسی وضعیت آب و فاضلاب، از این منطقه بازدید و برای رفع مشکلات این منطقه مهلت 48 ساعته تعیین کرده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی آب و فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۷۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز

روابط عمومی آب‌ منطقه‌ای مازندران، جلسه بررسی وضعیت تقسیم و توزیع آب در دشت هراز در فصل زراعی جاری در با حضور مدیرعامل، معاونین حفاظت و بهره‌برداری و طرح و توسعه شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران و فرمانداران شهرستان‌های محدوده دشت هراز برگزار شد. 

داودیان مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای مازندران در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت بارش و منابع آب استان در دشت هراز گزارشی نیز درخصوص آخرین وضعیت آبدهی رودخانه هراز ارائه کرد.

برنامه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز و سهم هر شهرستان، نحوه توزیع و نوبت بندی در حال انجام در این دشت نیز تشریح شد.

فرمانداران شهرستان‌های محدوده این دشت نیز در این جلسه ضمن بیان مشکلات شهرستان‌های خود در حوزه تامین آب کشاورزی، پیشنهادات خود را به منظور بهبود وضعیت تقسیم و توزیع آب مطرح نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • اماندهی حریم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • پرونده‌های مختومه ساخت‌و‌ساز‌های غیر مجاز گلستان دوباره بررسی می‌شوند
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • پیگیری مشکلات فاضلاب منطقه ۲۲ تهران
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • بررسی مسائل و وضعیت فاضلاب معابر شهر سلماس