Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدرضا شاپوری، مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون چوگان، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص برگزاری فینال مسابقات جام ارتش بیان کرد: این دوره از رقابت‌ها به نحو بسیار خوبی اداره شد و بازیکنان و اسب‌ها آمادگی کاملی داشتند. زمینی که بچه‌ها در آن به رقابت پرداختند کاملا استاندارد بود و خوشبختانه همه چیز بهتر از چیزی که مدنظر بود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: احداث زمین‌ چوگان در شهرستان‌های مختلف کشور نیاز به یک عزم ملی دارد و همه دست‌اندرکاران استان‌ها اعم از استاندار، شهردار، فرماندار و ... باید دست به دست هم دهند تا این اتفاق بیفتد. باتوجه به این زمین چوگان ابعاد بسیار زیادی می‌خواهد، فراهم کردن این زیرساخت در بعضی از شهرستان‌ها دشوار است. این موضوع فقط کار وزارت ورزش نیست و همه مسئولین باید روی این امر جدیت به خرج دهند.

شاپوری اظهار داشت: مسابقات چوگان با رشته‌های دیگر متفاوت است، چون یک موجود زنده دیگری به اسم اسب در این رقابت‌ها درگیر است و در هر مسابقه آسیب‌های زیادی می‌بیند. اگر بخواهیم تعداد مسابقات را بیشتر و فشرده کنیم اسب‌ها از پا در می‌آیند و از گردونه خارج خواهند شد.

مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون چوگان در پایان گفت: برای جلوگیری از آسیب‌دیدگی اسب‌ها، مسابقات به صورت نیم چوکه‌ای برگزار می‌شود، یعنی هر 3.5 چوکه بازی را متوقف می‌کنیم تا ورزشکارها اسب‌های خود را عوض کنند. برای هر بازی چوگان حداقل باید 4 اسب در اختیار یک بازیکن باشد  تا بتواند بازی خود را انجام دهد.

خبرنگار: پرفام ذاکرانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خبرگزاری برنا فدراسیون چوگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!

سرپرست جدید استقلال در حاشیه تمرین امروز آبی‌ها با خبرنگاران گفتگو کرد.

طرفداری | آتیلا حجازی شب گذشته به عنوان سرپرست استقلال انتخاب شد.

نصرالله خواجه‌گیری سرپرست پیشین استقلال، با علی خطیر آمد و با او هم رفت. شب گذشته بود که فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی استقلال در حکمی آتیلا حجازی را به عنوان سرپرست آبی‌ها انتخاب کرد.

آتیلا حجازی امروز در تمرین استقلال حاضر شد و با خبرنگاران گفتگو کرد. فرزند زنده یاد ناصرخان حجازی گفت:

تشکر ویژه از هواداران بسیار خوب استقلال دارم. این تشکر به خاطر حضور امروزشان نیست، بلکه به خاطر حضور و حمایت همه جانبه آنها از ابتدای فصل است.

من در ایران حضور نداشتم اما بلافاصله برای حضور در استقلال، تیم محبوب دوران بچگی‌ام و تیم پدرم، بی‌درنگ آمدم، چون دوست داشتم خدمتی هر چند کوچک به این باشگاه بکنم و خیلی خوشحالم که اینجا حضور دارم. از اتفاقات بازی پرسپولیس و سپاهان متاسفم، حق بانوان ایران بیشتر از این است.

الان فقط نیاز به آرامش داریم. نیاز به تمرکز داریم، چون وضعیت، وضعیت حساسی است. امیدوارم که بچه‌ها با تمرکز بالا بتوانند ادامه بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارند.

آخرین بازی لیگ مقابل هوادار، حساس‌ترین مسابقه است. طبیعتاً با وجود اینکه میزبان نیستیم، باز هم باید از حداقل حضور هواداران برخورددار باشیم. امیدوارم تمهیداتی اندیشیده شود که اتفاقاتی در این باره بیفتد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • این غذا‌ها انرژی‌تان را بیشتر می‌کند
  • مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی دختران کشور در همدان
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • وطن من|کامو و چوگان
  • مایه دلگرمی آرسنال؛ رکورد بی نظیر بوکایو ساکا در پنج لیگ معتبر اروپایی‌
  • احداث تیرپارک کامیون‌ های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • احداث تیرپارک کامیون‌های ترانزیتی در آستارا نیاز اصلی مرز زمینی شمال کشور
  • آتیلا حجازی: حق بانوان ایران بیشتر از این است؛ ایران نبودم و برای خدمت به استقلال برگشتم!
  • ◄ واردات لوکوموتیو آری یا خیر؟