Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-04@20:37:28 GMT

جاده چالوس بارانی و مه‌آلود است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۵۰۲۵

جاده چالوس بارانی و مه‌آلود است

تین نیوز

رئیس پلیس راه البرز گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ رضا گودرزی اظهار کرد: امروز یکشنبه 21 مهرماه شاهد بارش باران پاییزی در منطقه چالوس هستیم که همین امر باعث لغزنده شدن این مسیر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر این اساس از رانندگان تقاضا می‌شود هنگام تردد از محورهای کوهستانی استان حتما سرعت مطمئنه را رعایت کنند و در هنگام سفر تجهیزات کامل مثل زنجیر چرخ، سوخت کافی، لباس زمستانی و... را به همراه داشته باشند.

 این مسئول توضیح داد: رانندگان قبل سفر از سالم بودن بخاری، برف پاک کن و سیستم روشنایی خودروهای خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

 سرهنگ گودرزی با بیان این که بارش باران احتمال ریزش سنگ را افزایش می‌دهد، گفت: با توجه به بارش باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی به ویژه جاده کرج-چالوس دور از انتظار نیست.

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: پلیس استان آمادگی کامل درتمام راه‌ها حضور دارد و برای هرگونه خدمات امدادی و انتظامی در محل‌های مورد نظر مستقر شده است.

راهداری البرز هم با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان، اعلام کرد: طبق آخرین تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارت تصویری، ترافیک در محور چالوس روان، در آزادراه کرج-قزوین حد فاصل مهرویلا تا ساسانی سنگین و در آزادراه تهران-کرج حد فاصل محمدشهر و مهرشهر نیمه‌سنگین و در محدوده بهشت سکینه سنگین گزارش می‌شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: جاده چالوس چالوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز دوشنبه خبر داد و برای ۱۳ استان هشدار نارنجی تشدید فعالیت سامانه بارشی و بارش‌های سیل‌آسا صادر کرد.

ایلنا در خبری نوشت: بر اساس تحلیل نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه در شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و برخی مناطق استان‌های بوشهر، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، کرمان و خراسان جنوبی ابرناکی وزش باد و بارندگی ادامه خواهد داشت.

یکشنبه در ارتفاعات البرز شرقی، برخی نقاط واقع در شمال غرب و غرب کشور افزایش ابر و رگبار پراکنده روی می‌دهد. طی روزهای شنبه و یکشنبه در شمال غرب و دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید انتظار می‌رود.

دوشنبه با ورود سامانه بارشی به غرب کشور بارش در نوار غربی دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز، تهران، غرب سواحل دریای خزر و در برخی نقاط استان اصفهان ابرناکی و رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. شدت بارش‌های این روز برای کرمانشاه، غرب کردستان، شمال آذربایجان شرقی، زنجان و گیلان است.

سه‌شنبه بارندگی در جنوب غرب و جنوب کاهش یافته و در کل نوار شمالی ابرناکی گاهی رگبار باران، رعدوبرق و وزش باد همراه با کاهش نسبی دما پیش‌بینی شده است.

روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گستره بارش در شمال غرب سواحل دریای خزر خراسان شمالی و خراسان رضوی است و در نوار شرقی کشور وزش باد افزایش می‌یابد. همچنین امروز خلیج فارس، تنگه هرمز، دریای عمان و از بعدازظهر دوشنبه تا پنجشنبه دریای خزر مواج خواهد بود.

هشدار نارنجی: تشدید فعالیت سامانه بارشی

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدو برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، در نقاط مستعد بارش تگرگ

زمان و منطقه اثر:

شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵: خراسان رضوی، خراسان شمالی، جنوب غرب فارس، نیمه شمالی خراسان جنوبی، شرق و شمال شرق سمنان، نیمه جنوبی بوشهر، شمال غرب کردستان، جنوب غرب آذربایجان غربی.

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۷: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه، شمال قزوین.

اثر مخاطره: اختلال در سفرها، کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها، آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، رخداد تگرگ، خسارت به سازه‌های موقت از جمله بنرها، داربست‌ها و تابلوهای تبلیغاتی و اختلال در ناوگان حمل و نقل، در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک محلی، در نواحی کوهستانی احتمال سقوط سنگ و خسارت به محصولات زراعی و باغی.

توصیه: پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، پرهیز از فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، از جمله حمل سریع محصولات قابل برداشت به نواحی امن، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش.

هشدار زرد: فعالیت سامانه بارشی

نوع مخاطره: رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک، با احتمال تگرگ در نقاط مستعد.

زمان و منطقه اثر:

شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۵: نیمه غربی فارس، بوشهر، غرب هرمزگان، خراسان جنوبی.

یکشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۶: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، غرب کردستان، کرمانشاه، خراسان شمالی، خراسان رضوی، گلستان، شمال سمنان، شمال ایلام.

دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۷: گیلان، مازندران، قزوین، تهران، البرز، همدان، مرکزی، لرستان، ایلام، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، شمال غرب فارس، ارتفاعات استانهای سمنان و گلستان، غرب اصفهان.

سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۸: آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، تهران، البرز، سمنان، قم، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، خوزستان، همدان، مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، شمال غرب فارس، شرق اصفهان.

اثر مخاطره: احتمال آب‌گرفتگی معابر، احتمال جاری شدن روان آب، احتمال تگرگ، وزش باد نسبتا شدید، لغزندگی و کاهش دید بویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه‌ها، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال خسارت به نهال، درختان آسیب‌پذیر و محصولات باغی و زراعی.

توصیه: احتیاط در سفرهای بین شهری، عدم اتراق در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، خودداری از چرای دام و تردد عشایر در حاشیه رودخانه‌ها و نواحی مرتفع، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، لایروبی کانال‌ها و آب‌روها، با توجه به احتمال رخداد تگرگ اتخاذ تمهیدات لازم جهت جلوگیری از خسارت به بخش کشاورزی، محافظت از دپوهای گندم و غلات برداشت شده در برابر بارش.

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • جاده چالوس یکطرفه شد/بارش باران در جاده‌های ۱۰ استان
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها؛ ترافیک سنگین در محور چالوس و هراز
  • احتمال ریزش سنگ، با بارش باران در جاده چالوس
  • احتیاط کنید؛ جاده کرج-چالوس بارانی است
  • بارش باران و احتمال ریزش سنگ در جاده چالوس
  • بارش باران در محورهای البرز/خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • آسمان قزوین فردا بارانی است
  • باران و تگرگ آسمان قزوین را فرامی‌گیرد
  • ترافیک سنگین در جاده چالوس