Web Analytics Made Easy - Statcounter

نجفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت:این اداره کل برای هماهنگی بازگشت زائران استان از ۲۰ مهر ماه نیرو‌های خود را در همدان مستقر کرده و این افراد تمام هماهنگی‌ها را برای جا به جایی زائران در رفت و برگشت انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او دوره زمانی جا به جایی زائران با این اتوبوس‌ها را ۲۴ تا ۲۹ مهر ماه اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده زائران مازندرانی با ۱۵۰ دستگاه اتوبوس از مرز مهران به همدان منتقل شده و سپس با ۵۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر به استان عزیمت می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: تا پایان روز شنبه ۲۰ مهر ماه نیز حدود ۲۷ هزار زائر مازندرانی با ۹۵۱ دستگاه اتوبوس برای شرکت در راهپیمایی اربعین حسینی این استان را ترک کردند.

نجفی ادامه داد: این اداره کل وظیفه نظارت بر قیمت ها، نقل و انتقال و رسیدگی به شکایات مردمی را دارد و زائرین اربعین حسینی (ع) در طول سفر می‌توانند شکایات و پیشنهادات خود را با سامانه گویا ۱۴۱ جهت رسیدگی فوری و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۴۱ مطرح کنند.
او افزود: پیش بینی این اداره کل و ستاد اربعین عزیمت حدود ۴۰ درصد از زائران استان به مرز با اتوبوس بوده و برنامه ریزی‌ها هم بر همین اساس صورت گرفته است.

نجفی تعداد زائران ثبت نام شده مازندران در سامانه سماح را بیش از ۱۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: برای جلوگیری از ازدحام زائران امسال در مرز، سازمان حمل و نقل و راهداری کشور پسکرانه‌هایی را برای رفت و برگشت ایجاد نموده و پسکرانه مازندران هم به همراه چند استان دیگر شهر همدان تعیین شده است.
انتهای پیام/س   استقرار گروه‌های نظارتی حمل و نقل جاده‌ای مازندران در مرز مهران برای جابجایی زائران 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهداری اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۵۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ۵۰ نفر زخمی در تصادف قطار مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس (فیلم) تصادف دلخراش در یک بزرگراه به دلیل کاهش ناگهانی سرعت (فیلم) تصادف مرگبار اتوبوس ایرانی در ارمنستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه‌های پایش، حفاظت، مرمت و باستان شناسی در نقش ستم
  • استقرار گروه های پایش، مرمت و باستان شناسی در مجموعه باستانی نقش رستم
  • استقرار گروه‌های پایش و مرمت در نقش رستم
  • تشدید محدودیت‌ها برای گردشگران پاکستانی در سفر به ایران
  • تشدید محدودیت ها برای زائران پاکستانی در سفر به ایران
  • سقوط اتوبوس به دره در شمال پاکستان ۲۰ کشته برجای گذاشت
  • تصادف شدید جاده سلماس در آذربایجان غربی (فیلم)