Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، دفتر ارتباطات مرکز الگوی اسلامی ایرانی با هدف تشویق دانشجویان تحصیلات تکمیلی به پرداختن به موضوع الگوی پیشرفت، هم‌زمان با برگزاری نهمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، از رساله‌ و پایان‌نامه‌های برتر مرتبط با الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت پس از داوری با اهدای جوایز نقدی قدردانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس از آن دسته از دانش‌آموختگان مقاطع مختلف کارشناسی ارشد، دکتری و معادل حوزوی واجد شرایط و یا آن دسته از دانشجویان دانشگاهی و طلاب حوزه‌های علمیه که موضوع رساله و پایان‌نامه آن‌ها در زمینه پیشرفت بوده در بازه زمانی سال‌های ۱۳۹۳ تا ۱۳۹۸ دفاع شده است و تمایل دارند رساله یا پایان‌نامه آنان در مرکز الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت ارزیابی شود، تقاضا می‌شود از طریق سامانه، به نشانی http://olgou.ir ثبت‌نام و آمادگی خویش را اعلام کنند.

رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری اولیه پذیرش می‌شوند، در نمایشگاه روز برگزاری کنفرانس، در معرض دید شرکت‌کنندگان قرار خواهند گرفت.

هم‌چنین از نویسندگان رساله‌ها و پایان‌نامه‌هایی که در فرآیند داوری نهایی به عنوان برتر انتخاب شوند در روز برگزاری کنفرانس با اهدای جوایز نقدی قدردانی می‌شود.

آخرین مهلت ارسال اطلاعات‌ پایان‌نامه‌ و رساله، ۱۵ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۹ تعیین شده است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: کارشناسی ارشد پایان نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد

طرفداری| مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در صورت اجرا نشدن آیین‌نامه‌های جدید لیگ برتر، فصل آینده به تعویق می‌افتد.

امیرمهدی علوی در گفت‌وگوی تلفنی با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص حواشی اتفاقات دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر اظهار داشت:

باید آیین‌نامه اجرایی کانون هواداری کشور تشکیل شود و اسامی تایید شده باشگاه‌ها به اطلاع فدراسیون فوتبال برسد تا در فایل مرتبط با بانک اطلاعاتی هواداری ذخیره شود. نکته دوم، بحث بلیت‌فروشی هوشمندانه برای مسابقات تیم میزبان رقابت‌های لیگ برتر برای فصل آینده است تا هر فردی به صورت هوشمند در صندلی خودش قرار بگیرد. این موضوع باعث نظم بیشتر می‌شود.

وی افزود:

بحث سوم، تجهیزات در ورزشگاه‌ها است که باید در استاندارد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر و بر اساس الزام‌های AFC باشد. همچنین هماهنگی‌هایی با سایت ثبت احوال در جریان است تا در حوزه بلیت فروشی آنلاین، افراد در صندلی مرتبط با خود قرار بگیرند.

مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه تضمینی برای اجرای این آیین‌نامه وجود دارد، گفت:

اگر این الزامات انجام نشود، لیگ آینده به تعویق می‌افتد و تا انجام تمامی موارد آغاز نمی‌شود. پس از پایان لیگ امسال، موارد اجرایی را هفته به هفته به اطلاع می‌رسانیم. بر اساس همین آیین‌نامه، LOC برگزاری مسابقات لیگ برتر وقف برگزاری مسابقات کنفدراسیون آسیا خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • دانشمندان ایرانی با توفیقات علمی خود، امنیت و توسعه پایدار کشور را تضمین کردند
  • پذیرش ۵۷ مقاله در نهمین کنفرانس ملی مکانیک سنگ ایران
  • معرفی ۲۵ محصول برتر در اینوتکس 2024
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • انتخاب ۲۵ محصول برتر از بین دو هزار و ۵۰۰ نمونه
  • همایش ملّی زبان‌ها و گویش‌های ایران فراخوان داد
  • هشدار درباره تعویق لیگ برتر فوتبال
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!