Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوت ۴۹ زائر در عراق / بین‌المجالس، فرصت گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای/ استقبال روحانی از عمران خان/ توضیحات دادستانی درباره بستن سایت‌های دانلود فیلم/ اولین واکنش وکیل حسین فریدون به حکم موکلشو... از جمله گزیده اخبار سیاسی ایسنا در روز یکشنبه، بیست ویکم مهر ماه ۱۳۹۸ است.

به گزارش ایسنا، رهبر انقلاب در مراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) یادآور شدند امروز جبهه کفر و صهیونیزم و آمریکا با مکیدن خون ملت ها، جنگ افروزی و دیگر فجایع، با بندگان خدا و ملت ها با ظلم و جور و ستم رفتار می کند و ملت ایران بر اساس فلسفه حرکت حضرت سیدالشهداء، مقابله با آنان را وظیفه خود می داند و کوتاه نیامدن در مقابل آمریکا و فشارهای مختلف دشمنان بر همین اساس صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد مرکزی اربعین با اشاره به ازدحام در نجف و کربلا گفت: زائرانی که زودتر به کربلا و نجف رفته‌اند، زودتر بازگردند. حسین ذوالفقاری افزود:  ۴۹ زائر در عراق فوت شده‌اند که ۲۹ نفراز این تعداد در حوادث رانندگی فوت کرده اند. ۵۱ زائر در بیمارستان‌های عراق بستری هستند.۲۱۸ زائر به بیمارستان های ایران متقل شده اند و در داخل کشور هم حوادثی داشته‌ایم و از زائران می خواهیم احتیاط کافی را داشته باشند.

رئیس مجلس پیش از سفر به صربستان اتحادیه بین المجالس جهانی را فرصتی برای گفتگو درزمینه مشکلات منطقه‌ای وهمکاری‌های دوجانبه دانست و گفت: نشست اتحادیه بین المجالس جهانی فرصتی است که با روسای پارلمان‌ها در زمینه‌های گوناگون از جمله مشکلات منطقه‌ای و بین المللی و همکاری دو جانبه در زمینه توسعه گفتگوها و همکاری‌های اقتصادی، صحبت شود.

علی لاریجانی جهت حضور در یکصدوچهل‌ویکمین اجلاس مجمع عمومی اتحادیه جهانی بین‌المجالس با پرواز غیراختصاصی و عادی به صربستان سفر کرد.

همچنین اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای، اظهارات منتسب به لاریجانی رئیس مجلس درباره نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مسئولان را تکذیب و اعلام کرد که " رییس مجلس شورای اسلامی تاکنون هیچ گونه اظهارنظری درباره نحوه اجرای قانون رسیدگی به دارایی مقامات و  مسئولان نداشته و صرفا بر اجرای مر قانون یادشده تاکید کرده‌اند".

نخست وزیر پاکستان جهت دیدار با مقامات کشورمان وارد تهران شد و قرار است در جریان این سفر با رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهوری دیدار کند. مسائل منطقه‌ای و بین‌الملل و بررسی آخرین تحولات در روابط دو جانبه ایران و پاکستان از مهمترین محورهای گفت‌وگوی این مقام پاکستانی با مقامات جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

عمران خان همچنین در مجموعه تاریخی – فرهنگی سعد آباد مورد استقبال رسمی حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی قرار گرفت.

حسن روحانی در نشست خبری مشترک با نخست وزیر پاکستان اعلام کرد: سرنخ‌های عامل حمله موشکی به نفتکش ایرانی را داریم که برای نخست وزیر پاکستان بیان و اعلام کردیم تحقیقات‌مان تا رسیدن به نتیجه نهایی و روشن شدن مسئله ادامه دارد.

رئیس‌جمهور روسیه در تازه‌ترین اظهاراتش درباره مذاکرات در مورد برنامه هسته‌ای ایران، ادعای نقش ایران در حمله به آرامکو و همچنین اطلاع روسیه از عامل حمله اخیر به نفت‌کش ایرانی را بیان کرد و گفت: روسیه از عامل حمله به نفت‌کش ایرانی و آرامکو اطلاعی ندارد.

سرپرست معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور درباره ممنوعیت ارائه خدمات سایت‌های دانلود فیلم توضیحاتی ارائه کرد و گفت: بدیهی است فعالان داخلی این عرصه در صورتیکه نسبت به دریافت مجوز از مبادی ذیربط مانند سازمان صوت و تصویر فراگیر و وزارت ارشاد اسلامی حسب مورد اقدام نمایند، می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند.

وکیل مدافع حسین فریدون در رابطه با پرونده موکلش توضیحاتی ارائه کرد و گفت: معتقدم که موکل من بی گناه است و ایرادات بسیار جدی هم به لحاظ شکلی و هم به لحاظ ماهوی به آرای صادره وارد است و بنده به طور جد معتقدم  در صورتی که پرونده با توجه به ایرادات مطروحه مجددا رسیدگی شود نتیجه‌ای جز بیگناهی و برائت موکل را ندارد و طبعاً نخواهد داشت.

* مهمترین اخبار، مصوبات و دستور کارهای  امروز (یکشنبه) بیست و یکم مهر ۱۳۹۸ مجلس شورای اسلامی را نیز می‌توانید اینجا دنبال کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: علي لاريجاني حمله ترکیه به شمال سوریه حسين فريدون اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # عادل فردوسی پور ، قیمت دلار سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • پیش بینی رئیس اتاق ایران و عراق از قیمت دلار
  • مناظره جالب عادل فردوسی‌پور و فریدون زندی درباره تلفظ اسامی (فیلم)
  • (ویدئو) روایت تلخ فریدون زندی از افزایش قیمت نجومی دلار در ایران
  • واکنش خیره‌کننده گلر تیم ملی در تایلند (عکس)
  • بهره برداری از زائرسرای «کرامت ۲» ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد
  • خاطره منشوری فریدون زندی از وحید هاشمیان!
  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • بررسی موضوع تسهیل صادرات محصولات کشاورزی به عراق
  • اولین نتایج سفر اردوغان به عراق/ تشکیل ستاد عملیات مشترک بین آنکارا و بغداد
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم