Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیکر مرحوم مهدی جعفری طراح صحنه برخی از سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی فردا تشییع می‌شود. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸ فرهنگی رادیو و تلویزیون نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، «خواب‌زده» هم در کنار کارهایی مثل «معراجی‌ها»، تله‌فیلم «چشم‌های نامحسوس»، «پایتخت2»، «پایتخت5»، «پلیس‌جوان» با سانحه رو به اتمام است؛ در این اتفاقات نیز هیچ‌وقت مقصر یا مقصران حادثه مشخص نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها می‌توان امیدوار بود که با رفع این مشکلات و حل مسائل جانبی صحنه‌ها و لوکیشن‌های فیلم‌ها و سریال‌ها در سینما، تلویزیون و نمایش‌خانگی، شاهد درگذشت ناگهانی افرادی همچون مهدی جعفری از طراحان صحنه خلاق و پُرایده تلویزیون نباشیم.

سریال معمایی پلیسی تلویزیون روی آنتن شبکه 5نگاه تلویزیونی‌ها به «ناصریه» عراق/ منطقه‌ای که ایرانی‌ها نمی‌شناسند+ فیلمبرنامه‌ای که با اربعین، «مخاطب‌خاص» تلویزیون شد/ تولد در حرم امام حسین(ع)

او فردا در بهشت فاطمه(س) شهر قدس به خاک سپرده می‌شود.  الهام غفوری تهیه‌کننده سریال هم اعلام کرده فعلاً تصویربرداری بخش پایانی مشخص نیست چه زمانی آغاز شود؛ چون فعلاً عوامل کار ناراحت هستند و شرایط روحی و روانی خوبی حاکم نیست.

این طراح صحنه در سال 63 بدنیا آمده بود و در چندین فصل «پایتخت» به عنوان دستیار یک صحنه و دکور فعالیت کرده بود و در سریال «خواب‌زده» هم به عنوان دستیار یک صحنه مشغول به کار بود.

انتهای پیام/

R1515/P/S4,34,1430/CT1 واژه های کاربردی مرتبط شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی سینما شبکه نمایش خانگی تلویزیون

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه های سیمای جمهوری اسلامی ایران رسانه ملی سینما شبکه نمایش خانگی تلویزیون رسانه ملی سینما تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه

 پیکر حاجیه خانم گُل گز مرادبیگلو مادر شهید «حسن محمدی» در گلزار شهدای جعفریه به خاک سپرده شد.

شهید حسن محمدی متولد چهارم فروردین سال ۱۳۴۲ در روستای گازران (جعفریه) قم بود. کلاس دوم راهنمایی را که تمام کرد، برای کمک به معاش خانواده، به شغل کارگری روی آورد؛ با رسیدن به سن سربازی، قامت خویش را به این لباس مقدس آراست و به عنون سرباز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی، در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل حاضر شد.

شهید محمدی سرانجام دوازدهم فروردین سال ۱۳۶۲ در گیلانغرب بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به شهادت رسید و پیکر مطهرش در گلزار شهدای شهر جعفریه به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • یادنامه‌ای از تشییع با شکوه پیکر آیت الله مهمان‌نواز
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • مخاطب ۶۹.۲درصدی ثمره تحو ل رسانه ملی
  • پخش یک سریال خارجی جدید از تلویزیون
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • خواب عجیب دختر فلسطینی | ببینید