Web Analytics Made Easy - Statcounter

خانم "فردوس عاشق اعوان" مشاور نخست وزیر پاکستان در امور اطلاع رسانی، رسانه و میراث ملی به عنوان سخنگوی ارشد دولت عمران‌خان گفت: سفر عمران‌خان به ایران به پیشبرد صلح و ثبلت در منطقه خلیج فارس کمک می‌کند.

وی در یک پیام توییتری اظهار داشت: تلاش نخست وزیر پاکستان برای تنش‌ زدایی نشان دهنده اعتماد رهبرات امت اسلامی به توانایی شخص عمران خان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم فردوس اعوان گفت: ما به روابط دوجانبه خود با ایران اهمیت زیادی قائل هستیم به همین دلیل مشتاق به نقش آفرینی در مسیر تقویت صلح و ثبات منطقه‌ای هستیم.

عمران خان نخست وزیر پاکستان ظهر امروز در راس هیاتی عالیرتبه از جمله شاه محمود قریشی وزیر امورخارجه و ذوالفقار بخاری، دست‌یار ویژه نخست‌وزیر پاکستان، با استقبال محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه وارد تهران شد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پاکستان عمران خان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۶۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!

وزارت امور خارجه آرژانتین در اقدامی خصمانه و بی‌اساس روز سه شنبه اعلام کرد که از پاکستان و سریلانکا خواسته است تا وزیر کشور ایران (احمد وحیدی) را به دلیل ادعای واهی بمب گذاری در سال ۱۹۹۴ در مرکز جامعه یهودیان در بوینس آیرس، بازداشت کنند!

به گزارش ایرنا، این در حالی است که احمد وحیدی وزیر امور کشور ایران در قالب هیاتی از تهران به ریاست ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور ایران در سفر به پاکستان حضور داشت و امروز نیز در جمع خبرنگاران حاضر در حیاط دولت حاضر شد و به سوالات آنان پاسخ داد.

این اولین باری که نیست که آرژانتین با طرح ادعا‌های بی‌اساس علیه مسئولان کشورمان تلاش می‌کند به دیگر کشور‌های میزبان مسئولان ایرانی فشار بیاورد.

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین در اقدامی خصمانه ایران را مقصر بمب گذاری سال ۱۹۹۴ دانست و از آن زمان تاکنون مسئولان کشورمان هرگونه دست داشتن در این حمله را رد کرده است.

دیگر خبرها

  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با هیات دیپلماتیک ایران
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • فیلم| اعتراف مشاور اسبق نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به شکست اطلاعاتی در برآورد حمله ایران!
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • امضای سند همکاری مشترک بین ایران و پاکستان زمینه‌ساز ارتقاء روابط خواهد بود
  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟