Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار «تقی مهری»  روز یکشنبه در حاشیه مراسم معارفه جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اعلام این خبر افزود: پس از تدابیر مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مدظله العالی)، قرارگاه مهارت آموزی برای خدمت قبل از سربازی، حین خدمت و پس از خدمت سربازی پیش بینی و راه‌اندازی شد تا براساس سطح سواد و رشته تحصیلی و مهارت شغلی نیروها را تقسیم بندی کنیم و طبق مهارت شغلی در یگان مربوطه خود مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال حدود ۲۰۰ هزار سرباز مهارت شغلی را در پادگان‌ها آموزش خواهند دید و مقرر شده تا پس از برگزاری کارگاه مهارت آموزی برای سربازان و قبولی در این دوره آموزشی، برای هر سرباز یک مهارت‌نامه که اعتبار بین المللی دارد صادر می شود.

سردار مهری اظهار کرد: سربازی یک ارزش و خدمت بزرگ در کشور است، به طوری که بیش از نیمی از نیروهای ما در جنگ تحمیلی سربازان بودند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا با اشاره به نقش و جایگاه سربازان عنوان کرد: امروز سربازان در حوزه خدمات، امنیت، توان دفاعی کشور در مرزها و مرکز کشور در حال ایفای نقش هستند.

سردار مهری با بیان اینکه سازمان وظیفه عمومی یکی از مهمترین رده های نیروهای مسلح است، افزود: ماموریت اصلی این سازمان احضار و اعزام مشمولان برای خدمت مقدس سربازی است و در نیمه اول امسال حدود ۱۲۰ هزار نفر به سازمان های نیرو های مسلح توزیع نیرو شدند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در مورد تعیین تکلیف مشمولان غایب گفت: طبق قانون به کارگیری مشمولان غایب در واحدهای صنفی، تمام شرکت‌ها و کارخانه‌ها اعم از خصوصی و غیرخصوصی ممنوع است و کسانی که اقدام به این‌کار کنند بنا به مصوبه مجلس باید جریمه شوند.

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟

به گزارش پارس نیوز، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند. منبع : اقتصاد100


 

دیگر خبرها

  • چرا آموزش مهارت به کارگران ضرورت دارد؟
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • چگونه سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم ؟
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • ‌سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • فردا؛ آخرین مهلت نام‌نویسی در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • صعوبت کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • سختی کار پزشکی قانونی فرسودگی شغلی ایجاد می‌کند
  • فردا آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • خبر خوش برای سربازان؛ آتش‌نشانی هم سرباز می‌گیرد