Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:55:33 GMT

رابطه رئال با مدیر برنامه های جنجالی حسنه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۴۱۳

رابطه رئال با مدیر برنامه های جنجالی حسنه شد

مینو رایولا ایجنت ایتالیایی مشهور که نزدیک به سه سال تقریبا هیچ ارتباطی با رئال نداشت، حالا به این باشگاه نزدیک تر شده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، تابستان 2016 بود که رئال مادرید تلاشی جدی برای جذب پل پوگبا از یوونتوس داشت اما مینو رایولا مدیر برنامه های پوگبا سد راه این انتقال شد و او به منچستریونایتد برگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارتباط بین رئال و رایولا از همان زمان تیره و تار شد اما حالا این رابطه کاملا حسنه شده است تا امیدها برای انتقال پوگبا به رئال بیشتر از گذشته شود.

 

 

 

 

در واقع آلفونس آرئولا گلر فرانسوی که تابستان امسال از پی اس جی به صورت قرضی راهی رئال شد، دلیل بازگشت رئال و رایولا به دوران خوب شان است. رایولا مدیر برنامه های آرئولاست و باب گفت و گو با رئال بر سر همین مساله باز شد.

او مدیر برنامه های ستاره های معرفی چون زلاتان، ماتایس دلیخت، مارکو وراتی و بلیس متوئیدی است و یکی از پرقدرت ترین مدیران برنامه در دنیای فوتبال محسوب می شود. همچنین او مدیر برنامه چند ستاره آینده دار فوتبال از جمله زاوی سیمونز است. بازیکن 15 ساله و خوش آتیه که اخیرا از آکادمی بارسا راهی پی اس جی شد.

 

رایولا به سخت گرفتن در مذاکرات و توقعات مالی بالا برای خود و موکلش معروف است. در واقع رایولا بود که به دلیل درخواست 11 میلیون یورو کمیسیون انتقال دلیخت باعث شد تا او به بارسلونا نرود و کمی بعد راهی یوونتوس شد.

رئال مادرید تابستان امسال در جذب پوگبا ناکام ماند ولی با خوب شدن روابط با رایولا امیدوار است تابستان بعد بالاخره این انتقال را نهایی کند؛ هرچند هیچ چیز تضمین شده نیست. 

 

 

 

منچستر یونایتد پل پوگبا رئال مادرید پاری سن ژرمن مینو رایولا آرئولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد پل پوگبا رئال مادرید پاری سن ژرمن مینو رایولا آرئولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی

به گزارش ورزش سه، پس از اظهارات مدیر تیم سپاهان که در خصوص داوری اعتراض کرده و عملکرد داوران را علیه این تیم خوانده بود، فدراسیون به مصاحبه او واکنش نشان داد.

در اطلاعیه فدراسیون فوتبال آمده است: با اعلام کمیته اخلاق، رضا فتاحی – مدیر باشگاه سپاهان اصفهان جهت ادای پاره ای از توضیحات روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه باید در محل این کمیته حضور داشته باشد. 
در این اطلاعیه تاکید شده است: عدم حضور مانع از برگزاری جلسه رسیدگی و اتخاذ تصمیم نخواهد بود.

این اولین واکنش رسمی کمیته اخلاق به مقررات جدید پیرامون محدودیت اهالی فوتبال برای صحبت در مورد داوری و تیم حریف است.

دیگر خبرها

  • پادشاه انگلیس طرح جنجالی اخراج پناهجویان را تائید کرد
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • بازیکن رئال که ژابی برای لورکوزن می‌خواهد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بلینگام 31 میلیون یورو به دورتموند می‌دهد
  • کارلتو تسلیم شد: بالاخره نوبت به خرید جنجالی رسید
  • ستاره سیتی دیوانه انتقال به بارسلونا
  • افشاگری درباره رفتارهای جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری | حرف های جنجالی یک کارگردان درباره جانی
  • احضار مدیر سپاهان بعد از مصاحبه جنجالی
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد