Web Analytics Made Easy - Statcounter

وضعیت هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی این تیم با پیکان مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، تیم ملی فوتبال عراق عراق روز سه‌شنبه در بازی‌های مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت‌های 2023 به مصاف هنگ‌کنگ خواهد رفت و ممکن است بشار رسن چند روز بعد از این بازی به ایران برگردد.

هافبک عراقی تیم فوتبال پرسپولیس به علت کار شخصی شاید مجبور شود، چند روزی را از گابریل کالدرون مرخصی بگیرد و در آن صورت بازی پرسپولیس برابر پیکان را از دست خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است زمان بازگشت بشار به ایران بعد از بازی عراق و هنگ‌کنگ مشخص شود.

دیدار پرسپولیس - پیکان در چارچوب هفته هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور روز یکشنبه 28 مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال پرسپولیس جام جهانی 2022 گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد حسین هافبک خلاق تیم فوتبال سپاهان که دوران طولانی دور از میادین بود در تمرین امروز سپاهان شرکت کرد و کار با توپ را دنبال کرد.

هافبک جوان سپاهان در بازی با نساجی در ترکیب اصلی این تیم قرار گرفت و در بازی مقابل ملوان به میدان نرفت، اما با توجه به اینکه در تمرین سپاهان حاضر شد شانس بالایی برای حضور مقابل استقلال ملاثانی خواهد داشت.

حسین‌نژاد در اولین بازی مرحله حذفی مقابل شمس‌آذر هم غایب بود و برای این تیم بازی نکرد و این اولین حضور احتمالی او با پیراهن سپاهان در جام حذفی خواهد بود.

آخرین بازی که حسین‌نژاد با پیراهن این تیم گلزنی کرد، مقابل آلمالیق بود و پس از آن هفته‌های طولانی در گلزنی ناموفق بوده است و امیدوار است در این مسابقه به ناکامی خود پایان دهد.

دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و سپاهان جمعه، 7 اردیبهشت، در ورزشگاه بهنام محمدی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • ربیعی به درخشش این ستاره دلخوش کرده است!
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان