Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@05:39:15 GMT

باید کیش را برای آیندگان بسازیم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۹۲۶

باید کیش را برای آیندگان بسازیم

خبرگزاری آریا - بهره گیری از بهترین طراحی ها و اجرای های بی نظیرعمرانی، زمینه ساز ظهور کیش متفاوت برای آیندگان است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، مراسم اعلام برندگان و اهدای جوایز گروه های برگزیده مسابقه طراحی شهری محورهای امیرکبیر و مروارید جزیره کیش با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل منطقه آزاد کیش، دکتر مصطفی خانزادی معاون عمرانی منطقه آزاد کیش، اعضای هیئت داوران و هیئت اجرایی و نیز جمعی از شرکت کنندگان یکشنبه 21 مهر برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این مراسم با اعلام هیئت داوران کد5864 که گروهی به سرپرستی شهاب میرزائیان بود رتبه نخست را از آن خود کردند و شرکت مهندسین مشاور عمارت خورشید به مقام دوم دست یافت. همچنین شرکت اسپیدیج خاورمیانه و گروهی به سرپرستی بهرام رابط قنادی مشترکا حایز رتبه سوم شدند.
در این مراسم دکتر مظفری ضمن قدردانی از شرکت کنندگان و مجریان این مسابقه گفت: مایه خوشحالی است که نام امیرکبیر با یک مسابقه معماری در جزیره کیش عجین شود و امیدوارم برای کارها و اقدامات بعدی نقطه آغازی باشد.
وی با بیان این که از ابتدای حضور در کیش شعار ما این است که "در جزیره کیش یا کاری را انجام نمی دهیم یا اگر انجام دهیم با بهترین کیفیت باشد" افزود:. بر اساس این تفکر و این شعار است که وقتی بحث واگذاری اراضی امیرکبیر مطرح شد این ایده نیز شکل گرفت که طراحی شهری و معماری را به مسابقه بگذاریم و تلاش کنیم که این کار سخت را عملیاتی کنیم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با تاکید بر این که نیازمند کارهای جدی و اساسی درحوزه شهرسازی، معماری و طراحی شهری درکشور هستیم؛ گفت: با توجه به ظرفیت های خوب علمی و اجرایی کشور در این حوزه ها، می توانیم به لحاظ اختیارات و موقعیتی که کیش دارا است از این ظرفیت به بهترین شکل بهره ببریم.
دکتر مظفری با توصیه به بخش خصوصی برای حفظ روحیه مطالبه گری و ایده پردازی تصریح کرد: سازمان منطقه آزاد کیش از طرح ها و ایده های اجرایی استقبال کرده و اصرار دارد تا از طریق هم اندیشی و همفکری کیش را برای آیندگان بسازد.
وی افزود: جزیره کیش مساحت کوچکی دارد اما می تواند الگو و پایلوت کشور باشد و پل ارتباطی و اتصال با دنیا لقب بگیرد از اینرو اراده ما بر همین موضوع استوار است و امیدوارم این حرکت ها که نقطه آغاز و شروع است استمرار داشته و در همه طرح ها و پروژه های آینده گسترش یابد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، همزمان با سفر رئیس جمهور به جنوب تهران، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به منطقه ۱۸ رفت و با برپایی میز خدمت در دیدار چهره به چهره، پای صحبت ساکنان این منطقه نشست.

دکتر عین اللهی در حاشیه این دیدار، کمبود برخی دارو‌ها، پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی و مسائل درمانی اتباع را از جمله مسائلی برشمرد که در این دیدار ساکنان منطقه ۱۸ تهران مطرح کردند.

وزیر بهداشت با اشاره به موضوع کمبود برخی دارو‌های خاص گفت: در این منطقه داروخانه‌هایی را که داریم فعال هستند، اما نیاز داریم که تقویت شوند.

دکتر عین اللهی افزود: داروخانه‌هایی مانند ۱۳ آبان که در برخی مناطق وجود دارد باید در این منطقه هم تاسیس کنیم تا مردم بتوانند دارو‌های خاص را راحت‌تر تهیه کنند.

وزیر بهداشت همچنین گفت: نمونه برخی دارو‌های خارجی را شرکت‌های دانش بنیان تولید کردند، اما برخی افراد همچنان اصرار دارند که از دارو‌های خارجی استفاده کنند که این موضوع نیاز به فرهنگ سازی دارد با این وجود اگر متخصصان تاکید کنند برخی دارو‌ها را باید وارد کنیم، حتما تامین می‌کنیم.

دکتر عین اللهی در ادامه گفت:بیمارستان یافت آباد مرکز درمانی این منطقه است که به صورت خیریه اداره می‌شود قرار است از این بیمارستان بازدید کنیم و کمبود‌هایی که دارد، شناسایی و به برطرف شدن این کمبود‌ها کمک کنیم.

وزیر بهداشت درباره برخی مسائلی که مردم درباره پوشش بیمه‌ای دندانپزشکی مطرح کردند هم گفت:در وزارت بهداشت بنا این است که شمار مراکز دولتی دندانپزشکی را زیاد کنیم و تا امروز ۶۷ مرکز جدید دندانپزشکی ایجاد کردیم، اما بیشتر شدن شمار این مراکز را در دستور کار داریم.

دکتر عین اللهی افزود:همچنین سعی داریم مراکز دولتی دندانپزشکی را دو یا سه شیفته کنیم تا از دندانپزشکان بیشتری استفاده کنیم و تنها راهی که می‌توان خدمات دندانپزشکی را افزایش دهیم، افزایش تعداد مراکز است.

وزیر بهداشت همچنین گفت: دنبال این هستیم که برخی قسمت‌های دولتی را برون سپاری کنیم و اگر افرادی آماده هستند، قرارداد همکاری ببندند، آماده هستیم امکانات را در اختیار آنها قرار دهیم که با امکانات و تعرفه دولتی به مردم خدمت رسانی کنند.

دکتر عین اللهی همچنین گفت: یکسری مسائلی را که شهروندان منطقه ۱۸ مطرح کردند خارج از مسائل پزشکی و بهداشتی بود که به قسمت مربوطه منتقل می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تحول بی‌واسطه با مردم
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • «برنامه بی‌واسطه» دستاوردهای محققان دانشگاه آزاد اسلامی را به تصویر کشید
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مقوله حجاب اولویت دانشگاه است
  • دیدار وزیر بهداشت با ساکنان منطقه ۱۸ تهران