Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمد مهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، مسعود همتی را به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه منصوب کرد.

در متن حکم دکتر طهرانچی خطاب به رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد آمده است: انتظار می رود با بهره‌گیری از ظرفیت های مادی و معنوی و سرمایه‌های انسانی دانشگاه و تأکید بر خلاقیت‌های فردی و مدیریت اسلامی در جهت اعتلای دانشگاه براساس تدوین سیاست ها و راهبردهای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت فناوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای دانشگاهی و سازمان براساس مأموریت، چشم‌انداز و اهداف دانشگاه و اسناد بالادستی کشور، حکمرانی فناوری اطلاعات بر تمام فعالیت‌های دانشگاه برای حرکت به سمت دانشگاه دیجیتالی و هوشمند، استفاده از تکنولوژی‌های روز دنیا در بخش های نرم‌‌افزاری، سخت‌افزاری و تدوین دستورالعمل‌های مربوطه، ایجاد بسترهای مناسب برای ارتباط سریع و امن تماس واحدهای دانشگاهی و اطمینان از یکپارچگی و امنیت تمامی خدمات، داده ها، سامانه‌ها و زیرساخت‌های ارتباطی دانشگاه و افزایش قابلیت پاسخ‌دهی سریع به رخدادها، آموزش و افزایش مهارت و دانش فناوری پرسنل دانشگاه به عنوان سرمایه‌های انسانی برای هم‌افزایی و پیشبرد اهداف دانشگاه اهتمام ورزید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید است با اتکال به درگاه ذات اقدس احدیت، در راه خدمت به اسلام و مسلمین و اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.

انتهای پیام/

341 / 188 رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات انتصاب مسعود همتی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رئیس مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات انتصاب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی محمد مهدی طهرانچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان، رؤسای جدید «مرکز آمار ایران»، «امور سلامت و رفاه اجتماعی» و امور تازه تأسیس «مشاوران و پیمانکاران» سازمان را منصوب کرد و گفت: این تغییرات با رویکرد تحول‌گرایی و در مسیر تحقق شعار امسال گرفته است.

به گزارش ایرنا از سازمان برنامه و بودجه، «داود منظور» در جلسه شورای معاونان و مدیران سازمان که عصر روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، با بیان اینکه امور «نظام فنی اجرایی، مشاوران و پیمانکاران» سازمان برنامه و بودجه کشور دارای گستره وسیعی از وظایف و فعالیت‌ها بود، افزود: برای جلوگیری از تراکم کارها در یک امور و تسریع در رسیدگی به درخواست‌های مشاوران و پیمانکاران و تسهیل تعاملات در این امور، دو امور «نظام فنی اجرایی» و «مشاوران و پیمانکاران» ایجاد شده است.

معاون رئیس‌جمهور گفت: هدف از انتصاب‌های جدید در سازمان برنامه و بودجه، تقویت توان مدیریتی سازمان و همچنین کمک به بهبود فضای مشارکت مردمی، تسهیل ارتباطات مردمی و تسریع پاسخگویی و رسیدگی به درخواست‌های ارباب رجوع است.

وی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزشمند «داریوش ابوحمزه» در دوران ریاست مرکز آمار ایران، «غلامرضا گودرزی» را به عنوان سرپرست این مرکز منصوب کرد.

گودرزی، عضو هیات علمی دانشگاه و استاد تمام رشته مدیریت و دارای درجه دکترای تحقیق در عملیات از دانشگاه تربیت مدرس است.

منظور همچنین ضمن تشکر از خدمات و تلاش‌های «رضا عوض‌پور» در دوران ریاست امور سلامت و رفاه اجتماعی، «محمد پیکان‌پور» را به عنوان سرپرست این امور منصوب کرد.

پیکان‌پور عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و پیش از این به عنوان مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل در سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرده است. وی دارای دکترای عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دکترای تخصصی اقتصاد و مدیریت دارو از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه همچنین «محمدجواد هادی دهکردی» را نیز به عنوان سرپرست امور مشاوران و پیمانکاران منصوب کرد.

دهکردی دانش‌آموخته رشته مهندسی مکانیک بوده و پیش از این به عنوان معاون تسهیل تجاری و توسعه کاربردها در مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کرده است.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • رئیس مرکز آمار ایران تغییر کرد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • دکتر طهرانچی روز معلم را تبریک گفت
  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی به تربیت مبتنی بر روایت تاریخ توجه می‌کند
  • مسیر تحولی دانشگاه آزاد، امید آفرین است
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است
  • دکتر طهرانچی: اقتصاد سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی، اقتصاد تلاش و تدبیر است