Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:00:34 GMT

سیل پل شهر اسالم را تخریب کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۷۹۴۹

سیل پل شهر اسالم را تخریب کرد

فرماندار شهرستان تالش گفت: سیل امروز، پایه های پل اصلی شهر اسالم را تخریب کرده است.

سیدعیسی مهدوی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: بارش های شدید 24 ساعت گذشته، خسارت هایی را به راه های روستایی، پل ها، باغات، تأسیسات آب، برق و گاز برخی مناطق شهرستان تالش وارد کرده است.

وی افزود: سیلاب پایه وسط پل بزرگ و اصلی شهر اسالم را تخریب کرده است و در حال حاضر عرشه های آن در خطر تخریب قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح وضعیت موجود و بازگشت آرامش به برخی مناطق شهرستان، ادامه داد: کلیه رفت و آمدها از روی این پل ممنوع و رانندگان برای تردد در دو سوی شهر از جاده کمربندی استفاده می کنند.

فرماندار تالش با بیان اینکه هم اکنون حجم سیلاب فروکش کرده است، گفت: مشکلی برای تردد خودروهای بین شهری وجود ندارد، ولی اهالی شهر اسالم نیز برای تردد با مشکل مواجه هستند.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی در مدیریت و خدمات رسانی بهتر به شهروندان هماهنگی های لازم را داشته باشند، خاطرنشان کرد: در مدیریت بحران پیشگیری از خسارت های بیشتر، بسیار مهم است.

وی در پایان اضافه کرد: میزان خسارت ناشی از سیلاب اخیر برآورد نشده است و در حال حاضر کارشناسان در حال بررسی میدانی و جمع بندی هستند.

به گزارش ایسنا، بارش های اخیر نیز سبب طغیان رودخانه های بندر مرزی آستارا و رانش زمین در روستای باش محله بخش لوندویل از توابع این شهرستان نیز شده است.

انتهای خبر

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۷۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، «نصرالله جعفرزاده» پدر شهید «جعفر نعمت زاده» اولین شهید ترور شهرستان تالش به علت کهولت سن به دیار باقی شتافت.

شهید جعفر نعمت زاده متولد اول فروردین ۱۳۴۲ بخش اسالم تالش می‌باشد، شهید نعمت زاده جزو نیروهای بسیجی داوطلب بود که در تاریخ ۲۰ شهریور ۱۳۶۱ در شهرستان تالش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در گلزار شهدای اسالم تالش به خاک سپرده شده است.

کد خبر 6088630

دیگر خبرها

  • راه‌ها در خراسان جنوبی باز شده، اما همچنان ناایمن هستند
  • سیلاب ۸۸۳ میلیارد ریال به کلاله خسارت زد
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • پدر شهید «جعفر نعمت زاده» دیار حق را لبیک گفت
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • تخلیه روستاهای بحرانی زیرکوه‌
  • مسدود شدن برخی از محورهای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد