Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:59:58 GMT

ستاره وستهام و ردشایعات پیوستنش به منچستریونایتد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۸۵۰۷

ستاره وستهام و ردشایعات پیوستنش به منچستریونایتد

دکلان رایس، هافبک انگلیسی وستهام، شایعات پیوستن قطعی خود به منچستر یونایتد را رد کرد. 

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد در هفته‌های اخیر نتایج بسیار ضعیفی را کسب کرده است و بسیاری معتقدند که مهم ترین دلیل این نتایج، کمبود بازیکنان خوب و تاثیرگذار در این تیم بوده است. 

طی هفته های اخیر شایعات زیادی مبنی بر علاقه منچستریونایتد به خرید دکلان رایس، هافبک ملی پوش انگلیسی وستهام، مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 


خود این بازیکن اما معتقد است که هم اکنون تنها روی موفقیت تیم لندنی تمرکز کرده است. او در این باره گفت:" من با وستهام قرارداد ۵ ساله ای را امضا کرده ام و آن ها علاقه زیادی به حفظ من تا ۲۴ سالگی دارند.
من در حال حاضر تنها روی عملکرد خود در وستهام تمرکز کرده ام و سرمربی تیم نیز اعتماد کامل خود را به من نشان داده است. 
من هر هفته نسبت به قبل پیشرفت زیادی می کنم و با وجود شایعات زیادی که درباره من مطرح می شود تنها روی عملکرد خودم تمرکز دارم و می خواهم به تیمم کمک کنم. من هیچ توجهی به شایعات ندارم.
همه در رابطه با آینده ام صحبت می‌کنند اما من به شایعات هیچ توجهی ندارم و تنها به خوشحالی هواداران وستهام فکر می کنم."


رایس علاوه بر وستهام در تیم ملی انگلیس نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. او با وجود حضور در ترکیب انگلیس مقابل جمهوری چک نتوانست عملکرد درخشانی از خود ارائه دهد و در نهایت سه شیرها در این دیدار شکست خوردند.

 

 

وستهام منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: وستهام منچستر یونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس پیرامون شایعات شکل گرفته در مورد بحث‌های نقل و انتقالاتی و لیست مازاد این باشگاه بیانیه‌ای صادر کرد و به تکذیب این شایعات پرداخت.

این باشگاه نوشت:"به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولا وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل و انتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مساله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل و انتقالات را تحت تاثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچگونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند."

دیگر خبرها

  • واکنش تند همسر سابق مهدی قایدی به شایعات
  • در ضربات آخر تمرکز نداشتیم
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • سرپرست استقلال خوزستان:فقط تمرکز و دیگر هیچ!
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • واکنش عجیب و رازآلود همسر مهدی قایدی به شایعات اخیر؛ مخاطب ستاره معصومی کیست؟
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی