Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان تغییر تاکتیک پلیس پیشگیری در مرز مهران برای امنیت زائران گفت: گشت‌های پلیس به صورت تدریجی در مسیر بازگشت زائران قرار می‌گیرند. ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ استانها ایلام نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار محمد شرفی  عصر امروز در پایانه مرزی مهران اظهار داشت‌: برابر برنامه‌ریزی صورت گرفته و تغییر تاکتیک پلیس‌، واحد‌های گشتی که برای تامین نظم و امنیت زائران در مسیر رفت قرار داده بودیم به صورت تدریجی در مسیر بازگشت قرار خواهند گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با بیان اینکه 80 ایستگاه ایست و بازرسی برای تامین امنیت مسیر زائران جا‌گذاری شده است، افزود: طرح‌های انتظام‌بخشی در تمامی مسیر‌های منتهی به شهر مهران و پایانه مرزی و همچنین جمع‌آوری متکدیان و رفع صد معبر‌ها به اجرا درآمده است.

5000 پرس غذا روزانه در موکب اوقاف لرستان بین زائران اربعین توزیع می‌شوداخبار اربعین 98| تدارک 75 باب منزل شخصی و 6باب حسینیه برای اسکان زائرین در حمیدیهاخبار اربعین98| مرز چذابه‌ تمام قد در خدمت زائران اربعین+تصاویر

این مقام انتظامی ادامه داد‌:کارکنان پلیس در جهت ارائه خدمات انتظامی به زائران و رفع مشکلات آنها و همچنین تامین امنیت خودروها در پارکینگ‌های شهر مهران مستقر هستند.

سردار شرفی تصریح کرد‌: پلیس با همکاری دیگر نیروهای نظامی و تعامل با تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌های خدمات‌رسان شرایط خوب و بسیار آرام‌بخشی برای زائران فراهم کرده است‌.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا از زائران خواست ‌در زمان بازگشت در کنار موکب‌هایی که همکاران ما حضور دارند در یک نقطه امن و خارج از محدوده ترافیکی خودروی خود را پارک و با مواظبت از بار همراه و پس از استراحت لازم به طی مسیر ادامه دهند.

انتهای پیام/ش

R7718/P/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان

به گزارش صدای ایران به نقل از تسنیم،روابط عمومی فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان: پرواز تهران - زاهدان - مشهد ساعت ۱۹:۰۵ امشب بعلت رگبار شدید باران، تگرگ و رعد و برق از ۴۰ مایلی جنوب غربی زاهدان به فرودگاه کرمان رفت.

دیگر خبرها

  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • جلوگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • عکس| تصویر حسن شکوهی، بازیگر قدیمی، روی تخت بیمارستان/تغییر چهره عجیب همبازی مهران مدیری