Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@01:32:43 GMT

گلریزان برای اعزام تیم‌های ملی به کره‌شمالی!

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۱۲۷

گلریزان برای اعزام تیم‌های ملی به کره‌شمالی!

ظاهرا قرار است برای اعزام تیم‌های نوجوانان وجوانان به مسابقات قهرمانی آسیا گلریزان کنند. این اتفاق به دلیل مشکلات مالی فدراسیون خواهد افتاد.

به گزارش خبرآنلاین؛ در شرایطی که خبر رسید تیم‌های ملی وزنه برداری در رده جوانان و نوجوانان به دلیل مشکلات مالی به مسابقات قهرمانی آسیا در کره شمالی اعزام نمی‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی تلخ که جوانان و نوجوانان را در شوک فرو برده است. با عباس رحیمی رییس هیات وزنه برداری مازندران تماس گرفتیم تا او که ۵ وزنه بردار استان‌شان در اردوی تیم ملی هستند در این باره توضیح بدهد.

رحیمی می‌گوید: «حاضر هستیم برای اعزام این تیم گلریزان کنیم و هر کاری که لازم است تا این تیم اعزام شود را انجام دهیم.»

رحیمی با اشاره به اینکه ۵ وزنه بردار اعزامی به این رقابت‌ها از مازندران هستند ادامه داد: «با توجه به اردو‌های طولانی مدت، در جریان مشکلات مالی هستیم. انتظار می‌رود فدراسیون تا روز ۵ شنبه که زمان اعزام تیم است تمام تلاش خودش برای این سفر را فراهم کند. ما هم به عنوان استانی که بیشترین نماینده را در تیم ملی داریم آمادگی خودمان برای کمک مالی را اعلام می‌کنیم. حاضر هستیم بخش زیادی از این اعزام را از طریق نهاد‌های دولتی یا کمک‌های مردمی تامین کنیم.»

منبع: فرارو

کلیدواژه: وزنه برداری وزارت ورزش فدراسیون وزنه برداری سقوط ارزش پول ملی ارزش پول ملی دلار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین

رییس ستاد دیه استان با اعلام مطلب فوق افزود: در نتیجه این جشن‌ها که با حضورر و استقبال ارزشمند جامعه خیرینت و مسئولین محلی و استانی همراه بود، بیش از ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیران و نیک اندیشان برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پرداخت شد.

اسحاق ابراهیمی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از ۶۵۰ زندانی جرایم غیر عمد از زندان‌های فارس با کمک خیران آزاد شده اند افزود: در حال حاضر بیش از ۹۵۰ زندانی جرایم غیر عمد مالی در زندان‌های استان حضور دارند که چشم انتظار کمک مرذم عزیز هستند.

او، دومین مرحله از پویش سهم من ۴۰ را نیز مورد استقبال مردم توصیف کرد و گفت: بیش از ۶۰۰۰ هزار تراکنش تا کنون انجام و نزدیک به ۷ میلیون تومان در این حوزه جمع آوری شده است، ضمن اینکه شهروندان و هم استانی‌های عزیز در جریان باشند، کمک‌های هر نفر ۴۰ هزار تومانی آنان به تعداد اعضای خانواده، میتواند زمینه ازادی کل زندذانیان جرایم غیر عمذد را فراهم سازد و این برگ زرینی در تاریخ اجتماعی مردم فرهیم، نوع دوسست و فرهنگساز استان خواهد بود.

گفتنی است شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ بنام ستاد دیه استان فارس آماده دریافت کمک‌های مردم شریف براغی آزرادی زندانیان جرایم غیر عمد استان و اهدائ شادی به خانواده‌های بی پناه آنان است. افرادی که از سر اتفاق و بدون انگیزه مجرمانه به زندان افتاده اند خود و خانواده هایشان از تبعات در رنج هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • شیوه‌ای مناسب برای کاهش وزن
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک کشف شد
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود
  • ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر در اندیمشک کشف شد
  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک