Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@00:01:53 GMT

زرینچه: قهر نکرده بودم و فقط نیاز به انرژی داشتم

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۴۹۲۱۹

ساعت 24- جواد زرینچه، سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بعد از چند ماه نیاز داشتم انرژی بگیرم و به همین دلیل در تمرینات حاضر نبودم.

جواد زرینچه درباره شایعه قهرش از استقلال و غیبتش در تمرینات این تیم اظهار داشت: همه چیز تمام شد و دیگر مشکلی نیست و در حال حاضر خودمان را برای بازی با فجر سپاسی شیراز آماده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می‌دانیم بازی سختی داریم و حساسیت آن را درک می‌کنیم. ما برای جام حذفی خودمان را صد درصد آماده خواهیم کرد تا نتیجه خوبی کسب کنیم و راهی مرحله بعدی شویم.

وی درباره علت غیبتش در تمرینات استقلال تصریح کرد: از روزی که به عنوان سرپرست به استقلال آمدم و در همین چند ماه یک جلسه از تمرینات را از دست ندادم و نیاز داشتم انرژی دوباره بگیرم. بنابراین بحث قهر در میان نبود و الان هم مشکلی نیست. می‌خواهیم کنار یکدیگر استقلال پویایی بسازیم.

سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به منتفی شدن حضور گری هوپر در استقلال و ناراحتی هواداران گفت: شرایطی پیش آمد که حضور این بازیکن منتفی شد. طبق اطلاعی که دارم، باشگاه دنبال جذب مهاجم خارجی است.

زرینچه درباره بحث مصدومیت مهدی قائدی و بازگشت او به تمرینات استقلال گفت: جریان این بود که پنجشنبه بازی جام حذفی را در پیش داشتیم و استراماچونی از ما خواست که بازیکنان تیم امید را داشته باشد. از حمید استیلی (سرمربی تیم امید) خواهش کردم که بازیکنان امید ما را بدهد، چون اگر آنها نباشند تمرینات‌مان خالی از بازیکن می‌شود. قائدی قبل از اینکه به اردوی تیم امید برود، کمی مصدومیت داشت و آنجا رعایت وضعیت او را کرده بودند. استیلی گفت به خاطر وضعیت قائدی، در دیدار با شهر خودرو به او بازی نمی‌دهم و همراه تیم به قطر هم نمی‌برم تا مشکلی پیش نیاید و بتواند استقلال را همراهی کند.

وی درباره مصاحبه کاوه ستوده، پزشک تیم فوتبال استقلال که از اظهارات قائدی راجع به مصدومیتش ابراز ناراحتی کرده بود، گفت: ماجرای قائدی همین بوده است و چیز دیگری نبود. استیلی با درخواست ما موافقت کرد و از چهار بازیکن استقلال در تیم امید، سه بازیکن را آزاد کرد. البته استیلی گفت به عارف غلامی نیاز دارم و به همین دلیل او را در اردوی تیم امید نگه داشت.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: جواد زرینچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۴۹۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال

آفتاب‌‌نیوز :

شاید بتوان او را آماده‌ترین بازیکن این روز‌های آبی پوشان برای حفظ جایگاه بالای جدول دانست که مقابل شمس‌آذر هم دوباره درخشید؛ بازیکنی که خیال جواد نکونام را در جناح چپ خط دفاعی استقلال راحت کرده و توانسته بازی به بازی عملکرد بهتری ارائه کند و در دفاع و حمله حضور پررنگی داشته باشد.

سید ابوالفضل جلالی با سماجت زیاد اجازه نفوذ‌های کمی از سمت خود را می‌دهد و کار را برای وینگر‌های حریف سخت می‌کند و مهم‌تر از آن، ارسال‌های وحشتناک او تیمش را به گل می‌رساند که برابر شمس‌آذر هم این کار را انجام داد و دو پاس گل دیدنی برای مرادمند و مهرداد محمدی داشت تا در صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و تیمش هم سه امتیاز مهم کسب کند.

سید ابوالفضل جلالی غیر از عدم حضور در یک مسابقه این فصل، در ۲۳ بازی دیگر لیگ برتر برای استقلال به میدان رفته که ثبت دو پاس گل برای او مقابل شمس‌آذر کاری کرد تا بتواند با آمار جالب توجه ۹ پاس گل به صدر جدول برترین پاسور‌ها قرار بگیرد و در کنار ریکاردو آلوز قرار بگیرد و مهندس تیمش در این فصل شود.

اما جلالی هفته آینده رقابت جذابی مقابل تراکتور و بازیکنانی که مقابل او قرار می‌گیرند خواهد داشت؛ مهره‌هایی مثل سیامک نعمتی، مهدی شیری و ... در تیم مقابل که در مسیر او در جناح چپ زمینِ استقلال هستند و نمی‌خواهند اجازه نفوذ به این بازیکن را بدهند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • موسیالا: از مسی تقلید می‌کردم؛ می‌خواستم ببینم آیا می‌توانم مثل او بازیکن سطح بالایی شوم یا نه
  • چرا تیم ملی ایتالیا و جام جهانی، مانع حضور روبرتو باجو در لیگ‌های خارجی شدند؟
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • ستاره خارجی استقلال به تمرینات بازگشت
  • رسمی: یک بازیکن دیگر از تیم ملی والیبال انصراف داد