Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@22:46:45 GMT

230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۰۳۶

230 پروژه آموزشی نیمه تمام در استان اصفهان

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: ۲۳۰ پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان وجود دارد که باید این پروژه های نیمه تمام هر چه سریع تر به پایان برسند.

به گزارش ایسنا، سید مهدی میربد، امروز(یکشنبه) در آئین افتتاح مدرسه خیرساز "مسعود باغبادرانی" و سالن ورزشی طراوت وابسته به اداره آموزش و پرورش با اشاره به ۲۳۰ پروژه احداث مراکز آموزشی ناتمام در استان، گفت: سال گذشته طبق دستور وزارت کشور و تبیین سیاست تکمیل پروژه نیمه تمام خیرنهاد، توانستیم ۱۷ پروژه را در شهرستان شاهین‌شهر تکمیل کرده که اکنون در حال فعالیت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با اشاره به ماندگاری خاطرات دوران تحصیل در ذهن، افزود: مدارس با ایجاد خاطرات ماندگار در ذهن، زمینه‌های رشد و تعالی را فراهم می‌کنند و چه نیکوست اگر بتوانیم نام و یاد خیران‌ مدرسه‌ساز را نیز در ذهن محصلان و دانش‌آموزان ماندگار کنیم.
 

مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان، دلیل حساست و امنیت در ساخت مدارس را کاربران آن دانست و افزود: تامین امنیت دانش‌آموزان از اصول مهم و اصلی در ساخت فضای آموزشی است و تمام فضاها و واحدهای آموزشی استان مطابق آخرین استانداردهای ملی و بین المللی درحال ساخت است.
 

فرماندار شاهین‌شهر و میمه، نیز با قدردانی از "مسعود باقری باغبادرانی" خیر مدرسه‌ساز، اظهار کرد: این شهرستان شاخص‌های توسعه یافته، پیشرو و ویژگی‌های خاصی نسبت به سایر شهرستانهای استان داشته که آن ‌را در جایگاهی با برتری نسبی نسبت با دیگر شهرستان‌ها قرار داده است.
 

اسفندیار تاجمیری، با اشاره به جمعیت شهرستان که در آستانه ۳۰۰ هزار نفر شدن است، تصریح کرد: با توجه به مهاجرپذیری بودن شهرستان، رشد نرخ دانش‌آموزان نیز در این شهرستان رو به افزایش بوده و چندین برابر میانگین استانی است.
 

وی جبران ظرفیت‌های شهرستان در برابر افزایش مطالباتِ نرخ خدمات تحصیلی و اداری را در راستای بسیج همگانی نهادهای اجرایی بیان کرد و ادامه داد: با تغییر در رویکرد عام اداره کل آموزش و پرورش نیز در کنار نهادهای اجرایی شهرستان می‌توانیم روند سازندگی شاهین‌شهر و میمه را رونق و سرعت ببخشیم.
 

به گزارش ایسنا، سالن ورزشی مهارت با زیربنای یک هزار و ۱۱۰ متر مربع و اعتبار یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان پس از هشت سال در حالی به بهره برداری رسید که مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان از این اعتبارات را شرکت پخش و پالایش ملی نفت ایران و مابقی از محل اعتبارات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس تامین شده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مدارس پروژه های آموزشی نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به طرح جامع شهر اصفهان گفت: محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود.

سعید صادقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به فرایندهای اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای در ۱۴۰۳ اظهار کرد: تمام این فرایندها در راستای تسریع و تسهیل پاسخگویی به متقاضیان و اربابان رجوع است، همچنین سیاست‌گذاری‌هایی که در این حوزه انجام می‌شود، بتواند به فرایند پاسخگویی کمک کند.

وی با بیان اینکه این اداره کل سعی دارد در چند حوزه ورود پیدا کند، افزود: اولین موضوع این است که بتوانیم کارشناسان مناطق را به لحاظ سطح علمی و فنی به‌روز نگه داریم تا بتوانند به‌درستی و بر اساس ضوابط، پاسخ متقاضیان را در کمترین زمان بدهند؛ در این راستا کلاس‌های آموزشی پیش‌بینی شده است تا بتوانیم این کار را انجام دهد.

سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای طرح‌هایی که بتواند طرح تفصیلی و توسعه شهری را غنی از اطلاعات کند و موجب شود تا کاربر منطقه و شهروند از طریق سامانه شهرسازی الکترونیک به حداکثر اطلاعات مدنظر دستیابی پیدا کند و از برداشت‌های سلیقه‌ای و کندی روندی پاسخگویی جلوگیری کند، گفت: طرح جامع برای آینده شهر اهمیت زیادی دارد، با توجه به قرارداد اخیر اداره کل راه و شهرسازی با مشاور طرح جامع، شهرداری نیز به‌عنوان مصرف‌کننده می‌تواند در این طرح اثرگذار باشد.

صادقانی ادامه داد: شهرداری اصفهان به این حوزه ورود کرد و کمیته‌های تخصصی در معاونت شهرسازی تشکیل شد، همچنین پیگیری می‌شود تا موارد مدنظر شهرداری توسط اداره کل راه و شهرسازی لحاظ شود.

وی با بیان اینکه محدوده شهر، ارتفاعات و کاربری‌ها، از جمله موضوعات اساسی و کالبدی است که در این طرح پیگیری می‌شود، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در زمان مقرر و بر اساس قول‌های مشاور، خروجی‌های این طرح را داشته باشیم.

کد خبر 749160

دیگر خبرها

  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیاز به مقاوم سازی دارند
  • تحویل ۳۰۰ کلاس درس در اردبیل تا پایان سال
  • ۶۷۰ مدرسه در استان زنجان نیازمند مقام سازی هستند
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • برخی شهرک‌های زنجان کمبود مدرسه دارند
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • ۱۵ پروژه آموزشی بابلسر نیمه کاره است
  • اولویت اصلی شورای شهر اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • بررسی محدوده، ارتفاعات و کاربری‌های شهر اصفهان در طرح جامع