Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@19:12:19 GMT

سنگ‌نورد ۸ساله از کما خارج شد

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۰۷۱

پسر هشت ساله اصفهانی که در مسابقات سنگ‌نوردی در اصفهان سقوط کرده بود، امروز از کما خارج شد.

به گزارش تابناک ورزشی، آرمان غیاثی کودک هشت ساله اصفهانی که در مسابقات صخره‌نوردی در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان در حین مسابقه سقوط و به کما رفته بود امروز از کما خارج شد. دکتر احمد باقری مقدم رییس هیات پزشکی استان اصفهان با تایید این خبر گفت: خوشبختانه آرمان غیاثی عصر امروز از کما خارج شد و چشم‌هایش را باز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سطح هوشیاری وی بالا آمده و دست و پاهایش را به خوبی تکان می‌دهد.

وی افزود: آرمان به خوبی ارتباط کلامی را برقرار می‌کند، اما هنوز قادر به صحبت کردن نیست. البته شرایط وی راضی کننده است و لوله‌های تنفسی را از او خارج کردند.

باقری مقدم پیرامون این پرسش که آیا از نظر ضایعات مغزی هم آسیبی متوجه او هست یا خیر؟ خاطرنشان کرد: هنوز هیچ چیزی مشخص نیست و پزشکان در حال بررسی هستند که آیا از نظر مغزی هم آسیب دیده است یا خیر؟ هر چند دست و پای وی حالت اسپاسم دارد که بدون شک با فیزیوتراپی و با گذشت زمان امکان راه رفتن وی وجود دارد.
رییس هیات پزشکی استان اصفهان در پایان گفت: در حال حاضر آرمان غیاثی وضعیت خوبی دارد و سطح هوشیاری وی در حال افزایش است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال سنگنورد پسر اصفهانی تابناک ورزشی پیاده روی اربعین نفتکش SABITI سوریه ترکیه ایدز چنار محمودی جام جهانی والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.