Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

حجت الاسلام ابوالحسن حسن زاده با اشاره به آخرین وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی در مرز چذابه اظهار کرد: جا دارد از تمامی افرادی که به صورت شبانه روزی به زائران اربعین خدمت‌رسانی می‌کنند، قدردانی کنیم.

به گزارش مهر وی افزود: در حال حاضر از بین چهار مرز کشور، پایانه مرزی چذابه یکی از روان ترین مرزها به شمار می‌رود و تردد به خوبی انجام شده و تاکنون هیچ مشکلی برای زائران ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مدرسان حوزه علمیه خوزستان تصریح کرد: در این پایانه مرزی نسبت به سال‌های گذشته تسهیلات و امکانات بهتری در اختیار زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

حسن زاده عنوان کرد: میزان دسترسی به پایانه مرزی چذابه شاید سخت تر از مرز شلمچه باشد اما مواکب پذیرایی خوبی از زائران دارند و از خستگی آن ها کم می کنند.

وی بیان کرد: تردد زائران اربعین از مرز چذابه به سمت عراق تا اندازه ای به دلیل کمبود وسایل نقلیه با مشکل انجام می‌شد که با رایزنی‌هایی که مسئولان استان با مقامات عراقی داشتند این مشکل نیز تا اندازه زیادی برطرف شده است.

یکی از مدرسان حوزه علمیه خوزستان در پایان یادآور شد: در حال حاضر جمعیت زائران نسبت به سال گذشته سه برابر شده و تاکنون هیچ همایشی را به این شکوه و عظمت مشاهده نکرده بودیم؛ امیدواریم تمامی این زیارت ها به معرفت بیشتر افراد منجر شود.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: مرز چذابه زائران حسینی حوزه علمیه خوزستان صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی امانی در بازدید از محل ساخت پایانه کلاله - آغبند در نقطه صفر مرزی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اظهار کرد: تقسیم کار بین دو کشور به این ترتیب است که جمهوری اسلامی ایران پایانه مرزی را احداث کرده و جمهوری آذربایجان نیز به موازات آن پل روی رودخانه ارس را می‌سازد.

وی با بیان اینکه فاز اول این پایانه و پل روی رودخانه در مدت یک سال ساخته خواهد شد افزود: این طرح از اول امسال آغاز شده و در دو طرف مرز دو‌ همسایه با اراده کافی مصمم هستند تا در مدت معین کار را به سرانجام برسانند.

امانی با بیان اینکه برای آزادسازی زمین و پیش بینی سایت موقت ۴۰۰ میلیارد تومان هزینه در نظر گرفته شده است تصریح کرد: کل این پایانه در زمینی به مساحت ۱۹ هکتار ایجاد خواهد شد که در فاز اول هشت هکتار در حال آماده سازی است.

رئیس سازمان راهداری کشور گفت: این طرح در قالب شبکه بزرگراهی ایران راه با هدف افزایش ترانزیت اجرا می‌شود و در این زمینه قرار است جاده نوردوز به کلاله را نیز چهار بانده کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای چهاربانده کردن این مسیر ۱۰۷ کیلومتری حدود پنج هزار میلیارد تومان است افزود: پیش بینی می‌شود پس از ساخت گذرگاه ارس و پایانه مرزی کلاله - آغبند بخش زیادی از ترانزیت کشور همسایه جمهوری آذربایجان از این مسیر اتفاق بیفتد.

دیگر خبرها

  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله_آغبند
  • جدیت ایران و آذربایجان برای ساخت پایانه کلاله - آغبند
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می شود
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • ۱۴ هزار میلیارد برای زیرساخت‌های اربعین اختصاص یافت
  • ۱۲ هزار مترمربع کف پوش در پایانه مرزی مهران احداث می‌شود
  • اختصاص ۱۴ هزار میلیارد به زیرساخت‌های اربعین
  • احداث ۱۰ هزار مترمربع سایبان در مرز مهران