Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:40:57 GMT

مربی کاتا بانوان: سطح رقابت‌ها بالا بود

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۳۴۷

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ فاطمه بغلانی پور مربی تیم ملی کاتای بانوان ابراز داشت:با توجه به اینکه کاتا در بازیهای المپیک 2020حضور دارد تقریبا اکثر مدعیان حضور داشتند و سطح مسابقات بالا بود.

وی ادامه داد:بسیار خوشحالم که خانم صادقی توانست بر روی سکو برود و نخستین مدال را از آن خود کند امیدورام در رقابتهای پیش رو بخصوص مسابقات کاراته وان اسپانیا خوش بدرخشد و به این روند خود ادامه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مربی کاتای بانوان در خاتمه گفت:حریفان همه قدر و عنوان دار بودند و کسب مدال خیلی سخت بود ولی خوشحالم که کاراته توانست نخستین مدال کاروان را از آن خود کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: المپیک تیم ملی رقابت روابط عمومی مسابقات کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب عصر امروز جمعه در حاشیه مسابقات کشتی فرنگی جام تختی در اهواز بیان کرد: جوانان ما لایق کسب رتبه‌های بالا در صحنه‌های بین‌المللی به ویژه در المپیک هستند و امیدواریم در کشتی فرنگی صاحب مدال المپیک شویم.

وی افزود: امروز شاهد شور و شوق خوبی بین جوانان و قهرمانان در جام تختی بودیم و تیم ملی با پیش‌قراولی ورزشکاران خوزستانی قهرمان شد و این ورزشکاران نشان دادند که شایستگی‌های بالایی دارند.

حسینی محراب اظهار کرد: امیدواریم در همه رشته‌های ورزشی به موفقیت برسیم و در کنار ورزشکاران در همه رشته‌های ورزشی هستیم؛ امید است با همت هیأت‌های استانی، شهرستانی و مدیران ورزش و جوانان و مسؤولان ذیربط جوانان خوزستانی استعداد خود را نشان دهند و در کشور و آسیا بدرخشند.

کد خبر 6089339

دیگر خبرها

  • جوانان ایران لایق رتبه‌های بالا در مسابقات بین‌المللی هستند
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد
  • رنگرز: نباید برای مدال المپیک فشاری روی کشتی باشد/ کسب یک طلا نتیجه خوبی است
  • رنگرز: توقع کسب یک مدال طلا از کشتی گیران در المپیک را داشته باشیم
  • جمالپور: حق کشتی فرنگی خوزستان داشتن ۲ مربی در المپیک است
  • مسابقات انتخابی تیم ملی کاتا
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال