Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@03:29:59 GMT

خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۹۳۱

خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان معتقد است: خرید و فروش رای یک خیانت و گناه بزرگ است.

به گزارش ایسنا،آیت الله شاهچراغی در دیدار با جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: استانداران باید بی طرفی را رعایت کرده و از کاندیداها فاصله داشته باشند.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به مهم بودن انتخابات، گفت: باید موضوع مهم اخلاق در انتخابات رعایت شود و به مردم و کاندیداها رعایت اخلاق توصیه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان از کاندیداها خواست: در اعلام برنامه های خود، از وعده های غیرعملی که به دور از اخلاق است پرهیز کنند.

وی از استاندار سمنان به واسطه همراهی و همدلی خوب و پیگیری امورات استان تقدیر و افزود: استاندار سمنان مورد اطمینان هستند و اطمینان داریم که انتخابات در استان ما به خوبی برگزار خواهد شد.

آیت الله شاهچراغی با تقدیر و تشکر از وزیر کشور گفت: وزیر کشور تا کنون عملکرد مناسبی در انتخابات داشته است و در این زمینه بسیار خوب عمل کرده است.

جمال عرف، معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشورنیز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: شرایط جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات آماده است.

وی با بیان اینکه انتخابات باید در تراز جمهوری اسلامی برگزار شود و همراه با افزایش مشارکت مردم باشد افزود: انتخابات باید سالم و بی طرفانه و در شأن جمهوری اسلامی برگزار شود.

و رئیس ستاد انتخابات کشور ادامه داد: ستاد انتخابات استان سمنان نیز تشکیل شده و شرایط و امورات مورد نیاز در استان جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات مهیا است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی امام جمعه سمنان خرید رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر سپهبد کرم مصطفی یف، معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان که به تهران سفر کرده است، به اتفاق هیأت همراه با حضور در ستاد کل نیروهای مسلح، با سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دیدار و گفت‌وگو کرد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اهمیت ارتقای سطح روابط دو کشور در بخش‌های مختلف، تصریح کرد: اشتراکات فرهنگی، تاریخی، دینی و سیاسی می‌تواند بستر مناسبی جهت تعامل نیروهای مسلح دو کشور ایجاد کند.

معاون وزیر دفاع و فرمانده ارتش نخجوان با اشاره به اهمیت مناسبات دو جانبه، روابط ایران و جمهوری آذربایجان، گفت: همکاری‌های نیروهای مسلح دو کشور در چارچوب توافقات سومین کمیسیون مشترک همکاری‌های نظامی و دفاعی در حال توسعه و ارتقا می‌باشد.

در این دیدار روند روابط و همکاری‌های دوجانبه نظامی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و بر ضرورت رایزنی‌های مستمر مقامات دو کشور در سطوح مختلف تاکید کردند.

کد خبر 6095312 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از مرکز آموزش عمومی انتخابات الکترونیک در لواسان
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • عادی انگاری شرب خمر توسط برخی افراد/ با مجالس گناه برخورد شود
  • انتقاد از فروش لباس‌های غیرمأنوس با فرهنگ ایرانی در بازار
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • اطلاعیه شماره یک ستاد انتخابات کشور / مهلت تبلیغات کاندیداهای مجلس اعلام شد
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • 9۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت/ جشن روز دختر در هزار شهر کشور