Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@11:42:47 GMT

بیش از 2 هزار قلاده سگ در شهر یزد رها هستند

تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۰۹۵۵

بیش از 2 هزار قلاده سگ در شهر یزد رها هستند

سخنگوی شورای شهر یزد گفت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 هزار قلاده سگ در شهر یزد وجود دارند که کنترل آن‌ها کار بسیار سختی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا؛ حمیدرضا قمی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه برخی شورای شهر را با پادگان اشتباه گرفته‌اند گفت: نباید انتظار داشت اعضای شورا در زمان جلسات مانند مجسمه ضم و بکم یکجا بنشینند استفاده از موبایل و تبلت درراستای  استفاده از تکنولوژی در امور شوراست نه انجام امور شخصی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی شورای شهر یزد دلیل تشکیل کمیسیون سرمایه‌گذاری ذیل کمیسیون بودجه  در شورای پنجم را بررسی چالش موانع سرمایه‌گذاری در شهرداری عنوان کرد و گفت: معتقدم ابتدا باید سوابق سرمایه‌گذار موردبررسی قرار گیرد و  سپس درباره آنان  اظهارنظر شود اما متأسفانه برخی به‌راحتی به ایجاد شبهه و اتهام اقدام می‌کنند و این حرکات، سرمایه‌گذار را فراری می‌دهد.

قمی افزود: در کمیته‌ سرمایه‌گذاری ۱۱مانع سرمایه‌گذاری در شهر یزد بررسی شد که جذب سرمایه‌گذار از مهم‌ترین آن‌هاست.

وی در بخش دیگری از سخنانش به موضوع ساماندهی سگ‌های ولگرد پرداخت و اظهار داشت: درگذشته شهرداری با یک پناهگاه به نام امید برای نگهداری و عقیم‌سازی سگ‌های ولگرد قرارداد داشت که مبلغان بسیار ناچیز بود و برای پیمانکار مقرون‌به‌صرفه نبود ضمن اینکه زمینی هم که به این کمپ واگذاری شده بود از املاک شهرداری نبوده و توسط بخش خصوصی اجاره‌شده بود.

قمی رشد جمعیت سگ‌ها را غیرطبیعی برشمرد و اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود بیش از 2 هزار قلاده سگ در شهر یزد وجود دارند که کنترل آن‌ها کار بسیار سختی است البته درحال حاضر کار معدوم‌سازی سگ‌های بیمار و مشکوک به بیماری و عقیم‌سازی سگ‌های غیر آلوده دردستور کار شهرداری است.

سخنگوی شورای شهر یزد وجود مشاوران در شورا را درراستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم لازم دانست و اظهار داشت:متأسفانه بدنه حقوقی قوی در شهرداری وجود ندارد و بعضاً احکام صادره علیه شهرداری توسط دیوان به دلیل  دفاع نامناسب از طرف شهرداری بوده است.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند از انتشار اسامی مشاوران و رزومه‌های کاری آن‌ها درراستای شفاف‌سازی خبر داد و گفت:  این اطلاعات فردا در سایت شورا بارگذاری خواهد شد.

وی تأکید کرد: تمامی پرداخت‌ها به مشاوران بر اساس مصوبه قانونی است و اعداد و ارقامی که عنوان می‌شود صحت ندارد و حتی در برخی موارد هزینه حق المشاوره 50هزار تومان است.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • مهم‌ترین چالش کلانشهر اراک جذب و انتقال سرمایه است
  • شکار گوسفند توسط شغال در بام خرم آباد +فیلم
  • شورای تامین مالی برای تحقق جهش تولید تشکیل شد
  • در جلسه علنی شورای شهر شیراز چه گذشت؟
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • عقیم‌سازی ۶۰۰ قلاده سگ در اراک
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا