Web Analytics Made Easy - Statcounter

اتفاقات شب باشکوه لیورپول در آنفیلد مقابل بارسلونا برای آلیسون بکر تکراری بود.

طرفداری- آلیسون بکر در دو کامبک بزرگ اخیر لیگ قهرمانان اروپا، نقش موثری داشته است. او در فصل 2017/18، با رم کامبک مقابل بارسلونا را تجربه کرد و فصل گذشته با لیورپول، موفق به تکرار این مهم شد.

آلیسون در بخشی از مصاحبه خود با موندو دپورتیوو گفت:

کامبک رم مقابل بارسلونا؟ اتفاقی حیرت انگیز و غیرقابل باور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از بازی رفت (شکست 4-1 رم مقابل بارسلونا در نیوکمپ) کسی فکر نمی کرد کامبک بزنیم اما ما اعتماد به نفس زیادی داشتیم و ایمان خود را از دست ندادیم. قطعا یکی از مهم ترین لحظات دوران حرفه ای من است و هرگز این بازی را فراموش نخواهم کرد.

کامبک لیورپول مقابل بارسلونا؟ لحظه فراموش نشدنی دیگری در دوران حرفه ای من است. در بازی رفت هم عملکرد خوبی داشتیم اما سه گل دریافت کردیم. با احترام به بارسلونا، ایمان داشتیم که می توانیم در آنفیلد به بازی برگردیم. در انگلستان، همه برای یکدیگر بازی کردیم و شبی شگفت انگیز و باورنکردنی رقم خورد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۱۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس

به گزارش ورزش‌سه ، مثل همیشه دیدار پرسپولیس و سپاهان تمام شده اما حواشی این مسابقه مثل همیشه ادامه دارد و اینبار هم فضایی هواداری فوتبال ایران به واسطه ویدیوهای منتشر شده تحت تاثیر قرار گرفته و فضای جامعه فوتبال را ملتهب کرده است. 

در این شرایط اما هم پرسپولیس و هم سپاهان برای کسب قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی در تلاشند و پرداختن به این حواشی سبب می‌شود که تمرکز لازم را برای بازی‌های سرنوشت‌ساز پیش رو نداشته باشند. 

در این بین سپاهان که باید آماده مصاف برابر استقلال خوزستان در ورزشگاه نقشه جهان بشود، دو روز پس از دیدار برابر پرسپولیس عکس‌هایی از مصاف شاگردان مرایس در ورزشگاه آزادی منتشر کرده و نوشته است:«فارغ از تمام حواشی تو آرام باش و پیش برو.»

گفتنی است که سپاهان با توجه به حذف استقلال و پرسپولیس از رقابت‌های جام حذفی مدعی جدی کسب قهرمانی در این رقابت به شمار می‌رود و شاگردان مورایس بسیار امیدوارم که پس از نزدیک به یک دهه فصل را با یک جام تمام کنند.

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با ثبت کامبک دیدنی و برتری 3-1 مقابل منچسترسیتی (2022/5/4) / فیلم
  • پیام ده‌روسی به لورکوزن: به کامبک اعتقاد داریم
  • تنها گل دوران حرفه ای ادوین فن در سار (3 می، 1998) / فیلم
  • واکنش جدید سپاهان به حواشی تمام نشدنی بازی پرسپولیس
  • جدال بر سر نایب قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا مقابل ژیرونا
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • ژابی آلونسو: برای جشن گرفتن زود است؛ رم می‌تواند کامبک بزند
  • راز ماندگاری پیکه در فوتبال؛ عشق به بارسا!