Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین اسحاقی، گفت: گزارش عملکرد سه ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان, با نام سه سال برمدار فرهنگ و هنر بر روی سایت اداره کل قرار گرفت.

« حسین اسحاقی »، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: عملکرد سه ساله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان, با نام سه سال برمدار فرهنگ و هنر بر روی سایت اداره کل قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، افزود: این گزارش عملکرد با عنوان سه سال بر مدار فرهنگ و هنر در قالب pdf بر روی سایت اختصاصی این اداره کل قرار گرفت.

وی، اظهار داشت: گزارش عملکرد، نشانه پویایی یک سازمان است ؛از طرفی ارائه این گزارش احترام به حقوق شهروندی محسوب می شود چرا که آگاهی از فعالیت های هر دستگاهی حق هر شهروندی است.
اسحاقی، اضافه کرد: در همین راستا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان یک بازه زمانی سه ساله از عملکرد سازمانی  مدیریت فعالیت های فرهنگی و هنری در سایت خود قرار داد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، ادامه داد: این گزارش عملکرد از ابتدای مهر سال ۱۳۹۵ الی مهر ۱۳۹۸ را شامل می شود.
وی، بیان داشت: گزارش عملکرد سه ساله این اداره کل شامل، جشنواره ها، همایش ها، نشست ها، تفاهم نامه های فرهنگی و هنری و دیگر فعالیت های حوزه فرهنگ و هنر است .
شایان ذکر است؛ جهت بازدید از این عملکرد می توانید به آدرس https://jk.farhang.gov.ir مراجعه کنید و فعالیت های اداره کل فرهنگ فرهنگ و ارشاد اسلامی را در حوزه مدیریتی مشاهد کنید.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین حب الحسین یجمعنا اربعین ۹۸ مرز بین المللی شلمچه کانون های مساجد موکب اربعین نماز جمعه جنوب کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت معصومه حائری (عروس امام خمینی (ره)) را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

"إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

در گذشت بانوی مومنه سرکار خانم معصومه حائری را به خاندان‌های معزز و مکرم امام راحل (ره)، حائری یزدی و فرزندان گرامی‌شان تسلیت عرض می‌کنم.

مجاهدت این بانوی گرامی در همراهی با آیت‌الله حاج آقا مصطفی خمینی(ره)  در سال‌های مبارزه و تبعید، ان شاءالله توشه و همراه مناسبی برای سفر آخرتشان خواهد بود."

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت معصومه حائری
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود
  • بارش‌ها در کرمان تداوم دارد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر