Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@03:16:15 GMT

قهرمان جهان و المپیک دست به وزنه شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۲۶۹۸

قهرمان جهان و المپیک دست به وزنه شد

قهرمان وزنه‌برداری جهان و المپیک کشورمان بعد از مدت‌ها دست به وزنه شد.

به گزارش مشرق، سهراب مرادی وزنه‌بردار مصدوم ایران پس از مدتها در کمپ تیم‌های ملی وزنه‌برداری حضور یافت تا بعد از چند هفته، دوباره تصویر او را با دوبنده ورزشی ببینیم. بیشتر بخوانید: مرادی:‌زندگیم را گذاشته‌ام تا به المپیک برسم

سهراب پس از مصدومیت سنگین کتف که در پی یک بی‌احتیاطی در تمرینات تیم ملی چند هفته مانده به رقابت‌های جهانی تایلند حادث شد، بلافاصله به آلمان رفت تا کتف مصدوم را به تیغ جراحی بسپارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نزدیک به ۴۵ روز در آلمان اقامت داشت و پس از عمل جراحی، مراقبت‌های بعد از عمل را هم در آلمان پشت سر گذاشت تا پروسه درمان کامل شده و مصدومیت کهنه‌اش به طور کامل بهبود پیدا کند.

قهرمان جهان و المپیک پس از ماه‌ها دوره نقاهت، حالا در تهران آرام آرام تمرینات سبک خود را آغاز کرده تا از فرم بدنی مطلوب خارج نشود. در همین راستا سهراب در کمپ تیم‌های ملی حاضر شد و پس از مدت‌ها دست به وزنه شد. اتفاقی که پس از آن عمل سخت، مرادی به آن نیاز داشت تا بتواند دوباره به چرخه تمرینات جدی بازگردد.

سهراب در این تمرین کوتاه چند وزنه را با احتیاط بالای سر بُرد تا ثابت شود عمل سنگین کتف را با موفقیت پشت سر گذاشته و از آثار مصدومیت خبری نیست. مرادی با این تمرین همچنین قبل از رقابت‌های گزینشی سوئیس شرایط خود را محک زد.

مرادی ظرف 48 ساعت آینده برای معاینه مجدد توسط پزشک معالج به آلمان سفر خواهد کرد و پس از آن راهی سوئیس خواهد شد تا در رقابت‌های گزینشی پس از مدت‌ها به شکل رسمی روی تخته ظاهر شده و امتیاز این مرحله را برای حضور در المپیک ذخیره کند. مسابقات گزینشی سوئیس از ۲۴ اکتبر برگزار خواهد شد و وزنه‌بردار دسته ۹۶ کیلوگرم ایران در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن تیم ملی وزنه برداری المپیک قهرمان جهان سهراب مرادی مصدومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد

یوسین بولت بهترین بازیکن فوتبالی را معرفی کرد که دوست دارد در دوی ۱۰۰ متر با او رقابت کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسین بولت جامائیکایی که 8 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان دوومیدانی جهان شد، کیلیان امباپه، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن را به چالش کشید. این اتفاق در مراسم اهدای جوایز ورزشی جهانی Laureus در مادرید (اسپانیا) و در گفت‌وگو با یک خبرنگار رخ داد؛

روزنامه‌نگار: بین بازیکنان فوتبال کدامیک را برای رقابت انتخاب می‌کنی؟
بولت: دوست دارم ببینم امباپه چقدر سریع است.
روزنامه‌نگار: فکر می‌کنی او بتواند تو را شکست دهد؟
بولت: البته که نه اما دوست دارم ببینم چقدر به شاخص‌های من نزدیک است (می‌خندد). امیدوارم روزی به پیست [دوی 100 متر] بیاید و با من مبارزه کند.

بازگشت لیبروی اسطوره‌ای به تیم ملی والیبال برزیل

بولت در طول دوران حرفه‌ای خود هشت رکورد جهانی را ثبت کرد. او تنها ورزشکاری است که توانست در سه المپیک متوالی (پکن 2008، لندن 2012 و ریودوژانیرو 2016) در دوی 100 و 200 متر پیروز شود. بولت در حال حاضر دارای رکوردهای جهانی در 100 متر (9.58 ثانیه) و 200 متر (19.19 ثانیه) و همچنین در رله 4x100 متر به عنوان بخشی از تیم جامائیکا - 36.84 ثانیه است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • قهرمان دوومیدانی جهان امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • بولت، امباپه را به چالش دوی ۱۰۰ متردعوت کرد
  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • زنگ خطر برای کشتی ایران؛ آزادکاران نفس کم آوردند