Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@20:06:08 GMT

کلاهبردار فراری به کشور بازگردانده شد

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۳۳۰۸

کلاهبردار فراری به کشور بازگردانده شد

خبرگزاری تسنیم: سردار هادی شیرزاد با اعلام خبر بازداشت کلاهبردار فراری توسط پلیس اینترپل، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: زنی به‌اتهام کلاهبرداری از حدود ۱۵ نفر و صدور چک بلامحل به‌مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال تحت تعقیب دستگاه قضایی کشور قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل نایروی انتظامی افزود: این فرد به‌بهانه سرمایه‌گذاری در مسکن و خودرو پس از کلاهبرداری و واگذاری چک‌های بلامحل به یکی از کشور‌های منطقه گریخت که پلیس بین‌الملل ناجا بلافاصله بر اساس اعلام مقام قضایی ضمن ارتباط با سازمان اینترپل، برای وی درخواست صدور اعلان قرمز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: اینترپل تهران، پس از ارسال حکم جلب بین‌المللی متهم به کشور‌های عضو سازمان اینترپل توانست با استفاده از ردیابی‌های ویژه و کمتر از دو ماه محل اختفای وی را شناسایی کند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده با مقامات کشور محل اختفای متهم، فرد کلاهبردار دستگیر، از طریق یکی از مرز‌ها به کشور انتقال داده برای رسیدگی به پرونده وی به مراجع قضائی تحویل شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کلاهبردار فراری نیروی انتظامی زن کلاهبردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند

وزارت خارجه اوکراین اعلام کرد به مردانی که در سن جنگیدن قرار دارند اما در خارج از اوکراین زندگی می‌کنند خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

به گزارش ایسنا، دولت اوکراین اعلام کرد به مردان اوکراینی خارج از کشور که در سن سربازی قرار دارند، خدمات کنسولی ارائه نخواهد کرد.

مقامات اوکراینی تا کنون گام‌های زیادی برای افزایش تعداد سربازان ارتش این کشور برداشته‌اند و اخیراً گشت‌های مرزی را شدیدتر کردند تا سربازان فراری را که قصد گریز از کشور دارند، بازداشت کنند.

حال کی‌یف طرحی اعلام کرده که هدف آن مردان اوکراینی خارج از این کشور است. دولت اوکراین اعلام کرد سفارتخانه‌های این کشور از صدور پاسپورت جدید و ارائه دیگر خدمات کنسولی به افرادی که در سن سربازی قرار دارند، خودداری خواهد کرد.

با آغاز جنگ اوکراین، کی‌یف مردان ۱۸ تا ۶۰ ساله را از خروج از کشور منع کرد؛ اما در آن زمان برخی افراد در خارج از مرزهای اوکراین بودند و بسیاری هم تا کنون به روش‌های غیرقانونی از اوکراین گریخته‌اند.

«دمیترو کولبا» وزیر خارجه اوکراین در این باره گفت: «امروز کسانی هستند که در سن سربازی قرار دارند و با خروج از کشور، نشان داده‌اند که برای آن ارزشی قائل نیستند. بعد این‌ها می‌آیند و می‌خواهند از همین کشور خدمات بگیرند. این طور که نمی‌شود. کشور ما در جنگ است.»

در حال حاضر حدود ۸۶۰ هزار مرد اوکراینی در خارج از مرزهای این کشور در اتحادیه اروپا زندگی می‌کنند. هدف کی‌یف از محروم‌کردن آن‌ها از خدمات کنسولی این است که بخشی از کمبود نیروی نظامی خود را جبران کرده و آن‌ها را وادار به بازگشت به اوکراین کند. با این حال، منتقدان این طرح باور دارند چنین اقداماتی نتیجه محسوسی در تعداد سربازان ارتش نخواهد داشت و تنها دستاورد آن ایجاد تفرقه میان اوکراینی‌ها است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • پسربچه گمشده به آغوش مادرش بازگردانده شد/ عکس
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • فیلم/ نقشه فراری که زندانیان را به مقر پلیس رساند
  • تونل فراری که زندانی ها را مستقیم به مقر پلیس برد! | تصاویر
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر