Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - اولین دوره رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور صبح روز یکشنبه در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس آغاز شد.

به گزارش قدس آنلاین؛ رییس هیات‌های ورزشی کارگری هرمزگان روز یکشنبه در آیین آغاز رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور اظهار داشت: هشت تیم از هفت استان به مدت سه روز در نوبت های صبح و عصر با میزبانی هیات ورزش کارگری این استان به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهزاد نامورجاه ادامه داد: تیم‌های شرکت کننده در ۲ گروه الف شامل فولاد هرمزگان ب، ستارگان فارس و خراسان جنوبی و گروه ب شامل فولاد هرمزگان الف، لوله سازی اهواز، فولاد یزد و گلستان می‌شوند.

وی اضافه کرد: در صورت تامین پشتیبان مالی، امکان اعزام تیم‌های برتر این رقابت‌ها به رقابت‌های بین المللی قهرمانی کارگران فراهم می‌شود.

رییس هیات‌های ورزشی کارگری هرمزگان افزود: شهرداری بندرعباس، هیات کبدی این استان، شرکت فولاد هرمزگان و اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان در برگزاری رقابت‌های کبدی ساحلی کارگران کشور همکاری دارند و آیین پایانی رقابت‌ها ساعت ۹ صبح روز ۲۲ مهر برگزار و به صورت زنده از شبکه استانی خلیج فارس پخش می‌شود.

کبدی بازی بیرون سالنی و سالنی پرتحرک است که ترکیبی از کشتی و راگبی بوده و برای گرفتن مهاجم یا فرار از دست حریف در این بازی باید مهارت، انعطاف پذیری، چابکی، استقامت، حضور ذهن و جرات داشت.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: هرمزگان بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۳۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در راستای اجرای دستور رئیس قوه قضاییه مبنی بر لزوم صیانت از بیت‌المال و تعیین تکلیف فوری وسایل نقلیه موجود در پارکینگ‌های سراسر کشور، از پارکینگ وسایل نقلیه توقیفی شهرستان بندر خمیر بازدید کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان این بازدید اظهار کرد: با برگزاری سه مرحله مزایده، تمام موتورسیکلت‌های توقیفی در پارکینگ‌های شهرستان بندر خمیر فروخته شد.

وی با اشاره به فروش 856 دستگاه موتورسیکلت در نتیجه برگزاری این مزایده‌ها گفت: در نتیجه این امر، پارکینگ انجمن حمایت از زندانیان شهرستان بندر خمیر به صورت کامل تعطیل شد.

قهرمانی همچنین تصریح کرد: با توجه به روند روبه رشدی که در جهت ساماندهی به وضعیت پارکینگ‌ها حاصل شده و در نتیجه برگزاری مستمر مزایده ها، بیشتر وسایل نقلیه توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان هرمزگان نیز تعیین تعیین شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با بیان اینکه پس از دستورات صریح ریاست قوه قضاییه مبنی بر تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی، حجت بر همه دستگاه‌های متولی تمام شده است، تأکید کرد: دادگستری هرمزگان از هیچ کوششی برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ‌های استان، فروگذار نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • واحدهای تولید فولاد در هرمزگان ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته‌اند
  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • سفر هیات تجاری و‌ اقتصادی تاجیکستان به بندر چابهار
  • کشف ۷۵ کیلومتر لوله انتقال سوخت قاچاق در بندر کلاهی میناب
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور
  • تمام موتورسیکلت‌های توقیفی بندرخمیر فروخته شد
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد
  • صادرات۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر