Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-06@23:08:31 GMT

افتتاح یک هزار و ۲۵۵ کلاس درس در خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۰۱۵

افتتاح یک هزار و ۲۵۵ کلاس درس در خراسان رضوی

 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح یک هزار و ۲۵۵ کلاس درس با هزینه‌ای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و با زیربنای حدود ۱۵۳ هزار و ۳۱۴ مترمربع در مهرماه سال جاری خبر داد.

حسین پورحسین/

 مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از افتتاح یک هزار و ۲۵۵ کلاس درس با هزینه‌ای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال و با زیربنای حدود ۱۵۳ هزار و ۳۱۴ مترمربع در مهرماه سال جاری خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمعلی خدابنده گفت: در مهرماه سال جاری ۲۹۹ پروژه با مشارکت و همکاری خیران و به همت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خراسان رضوی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: از این تعداد، ۲۳۳ پروژه با یک هزار و ۲۵۵ کلاس درس و زیربنای ۱۱۰ هزار و ۱۹۰ مترمربع دارای کاربری آموزشی، تعداد ۱۳ پروژه با زیربنای ۲۰ هزار و ۲۹ مترمربع دارای کاربری ورزشی و ۵۳ پروژه با زیربنای ۲۳ هزار و ۹۵ مترمربع دارای سایر کاربری‌ها از قبیل اردوگاه، آزمایشگاه، نمازخانه، کارگاه و خوابگاه است.

خدابنده همچنین از تخریب و بازسازی ۶ مدرسه خشتی و گلی در شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: این تعداد مدرسه در مهرماه امسال در شهرستان‌های تایباد، درگز، کلات و فریمان تخریب و بازسازی شد و ۶ پروژه جدید آموزشی دارای ۹ کلاس درس با ظرفیت ۱۰۴ دانش‌آموز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: در مهرماه امسال ۳۷۴ فضای آموزشی با یک هزار و ۲۵۱ کلاس درس که دارای بخاری نفتی بودند با انجام گازرسانی، به سیستم گرمایشی استاندارد مجهز شدند و همه بخاری‌های نفتی موجود در استان حذف شد.

خدابنده با تشریح مشخصات هفت پروژه جدید ورزشی که به همت یکی از خیران تأسیس شده است، خاطرنشان کرد: تعداد هفت پروژه ورزشی به همت خیر نیک‌اندیش جناب آقای مروج در آموزش و پرورش نواحی دو، چهار، پنج، شش و هفت مشهد، منطقه تبادکان و شهرستان تربت‌حیدریه با زیربنای ۱۴ هزار مترمربع با ارزشی بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال ساخته شده و آماده بهره‌برداری است.

وی در پایان یادآور شد: یک پروژه ورزشی نیز با همت خیر ارجمند جناب آقای حاتمی با زیربنای ۶ هزار مترمربع در آموزش و پرورش ناحیه پنج مشهد با اعتباری بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال در مهرماه ۹۸ به بهره‌برداری رسید.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کلاس درسی آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خواف در نشست خبری با خبرنگاران با بیان اینکه در حال حاضر ۳۵۰ مدرسه با ۴۲ هزار دانش‌آموز در این شهرستان فعال است، ادامه داد: نگاه عدالت‌محوری در روستای دردوی خواف که تنها ۲ دانش‌آموز دارد نیز وجود دارد.

روح اله غلام‌پور سدهی افزود: در آموزش و پرورش شهرستان خواف بعد از ۱۰ سال شیر رایگان به دانش‌آموزان ارائه شد و این طرح که با استقبال دانش‌آموزان و اولیای آنها روبرو شده است، در راستای ارتقای سلامت و تغذیه دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

وی  با اشاره به اینکه در دوسال گذشته ۱۵۷ کلاس درس در قالب ۴۰ مدرسه به بهره برداری رسیده است، بیان داشت: در این شهرستان ۲۳۳ تفاهم نامه خیران مردمی و ۶۰ تفاهم نامه شرکت‌های صنعتی و معدنی به امضا رسیده است.

دیگر خبرها

  • ۲۵۰ کلاس درس در اسلامشهر در دست ساخت است
  • ۱۷۳۴ کلاس درس در آذربایجان‌غربی در حال احداث است
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ۱۰۰ هزار معلم تازه نفس در راه مدرسه
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها مشخص شد
  • اعلام زمان ثبت‌نام کلاس اولی‌ها ؛ روند ثبت نام الکترونیک است
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۴ روز دیگر