Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان استان های شمالی بعد از تصویب انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی با تجمع در محل هیات رئیسه مجلس، ضمن سر دادن شعار علیه دولت، وزیر نیرو و سازمان محیط زیست خواستار استیضاح اردکانیان شدند.

به گزارش مشرق، نمایندگان استان های شمالی با تجمع در محل هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با صدور مجوز انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی ایرانی مخالفت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این عده از نمایندگان مجلس با در دست داشتن برگه های حاوی شعار علیه دولت و سازمان محیط زیست و وزارت نیرو،خواستار استیضاح اردکانیان شدند. 

بیشتر بخوانید: موافقت کلانتری با انتقال آب خزر به فلات مرکزی +سند

همراه داشتن برگه های حاوی شعارهای مختلف در دستان نمایندگان نشان دهنده برنامه ریزی قبلی این دسته از وکلای ملت در پارلمان بود.

مهرداد لاهوتی و قاسم احمدی لاشکی بیشتر از سایر نمایندگان نسبت به انتقال آب دریای خزر به فلات مرکزی مخالفت می کردند. 

در محل هیات رئیسه بین 40 تا 50 نماینده استان های گیلان، مازندران و گلستان با اعتراض شدید خواستار لغو این مصوبه دولت شدند. 

مسعود پزشکیان که ریاست جلسه علنی امروز را بر عهده داشت بارها برای نظم بخشی صحن تذکر داده و به نمایندگان می گفت که باید سرجایتان برگردید؛ برخی اعضای هیات رئیسه حتی دستان نمایندگان را گرفته و به پایین هدایت می کردند.

برخی از شعارهای سر داده شده توسط نمایندگان مجلس عبارت بود از: فاجعه زاینده رود را تکرار نکنید، دریای خزر را خشک نکنید، انتقال آب دریای خزر مساوی نابودی محیط زیست، نه ملت به انتقال آب دریای خزر،استیضاح وزیر نیرو فوری، مردم اجازه نابودی دریای خزر را نمی دهند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن محیط زیست دریای خزر وزیر نیرو تجمع اعتراضی سازمان محیط زیست مجلس شورای اسلامی وزارت نیرو مسعود پزشکیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان

تجمع دانشگاهیان دانشگاه شریف در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین ظهر امروز برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، دانشجویان دانشگاه‌های کشور این هفته در حمایت از  خیزش جهانی برای محکومیت رژیم صهیونیستی تجمعات اعتراضی برگزار و جنایات این رژیم را محکوم کردند.

در همین راستا ظهر امروز در ادامه این تجمعات اعتراضی در حمایت از خیزش دانشجویان جهان، دانشگاهیان و دانشجویان دانشگاه شریف تجمع و ضمن حمایت از خیزش دانشجویان جهان و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه را محکوم کردند.

به گزارش تسنیم، تظاهرات گسترده دانشجویان علیه تهاجم وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه که از دانشگاه کلمبیا در نیویورک آغاز شد، در مدت کوتاهی به چهل دانشگاه دیگر در آمریکا و سایر کشور‌ها از جمله فرانسه، کانادا و استرالیا نیز سرایت کرده است.

علاوه بر این، مردم برخی از کشور‌های جهان همچون اسپانیا، ژاپن، یونان و آلمان با گذشت 205 روز از این جنایت‌ها، در حمایت از فلسطین دست به اعتراض زدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان شریف در حمایت از خیزش دانشجویان در جهان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • ابهامات مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • ابهامات بر سر مستثنی شدن قوه قضاییه، وزرا و هیات رئیسه مجلس از «شفافیت» قوای سه گانه
  • قدردانی فرمانده کل انتظامی کشور از نمایندگان مجلس
  • قدردانی و تشکر سردار رادان از نمایندگان مجلس
  • قدردانی سردار رادان از مجلس
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است