Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمود علوی روز دوشنبه در بازدید از موکب های برپا شده در مرز شلمچه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با حذف روادید بین ۲ کشور ایران و عراق شاهد افزایش چشمگیر زائران کربلا هستیم اظهار داشت: سفر زائران کربلا امسال نسبت به سالهای گذشته افزایش قابل توجهی داشته است و پیش بینی شده جمعیت زائران اربعین امسال نسبت به سال گذشته افزایش ۲ میلیون نفری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین از خدمت رسانی مردم و دستگاه های اجرایی به زائران کربلا قدردانی کرد و گفت: هر چند زائران کربلا به دنبال راحتی نیستند و سختی های سفر به عتبات عالیات را تحمل می کنند اما باید بهتر پاسخگوی آنان باشیم و همه دستگاه های اجرایی باید با خدمت رسانی به زائران تلاش کنند تا مشکلات به حداقل برسند.  

وزیر اطلاعات همچنین تلاش دستگاه های مختلف برای تامین امنیت زائران را ستود و گفت: همه دستگاه ها تلاش می کنند تا زائران با آرامش و امنیت به کربلا مشرف شوند.

حجت الاسلام علوی به تلاش صورت گرفته از سوی همه دستگاه ها در استان خوزستان در خدمت رسانی به زائران در شلمچه و چذابه اشاره کرد و گفت: نسبت به اربعین سال گذشته مشکلات کمتری امسال مشاهده شده و همه پای کار هستند تا شاهد وضعیت متفاوتی در اربعین امسال در مرزها باشیم.

وی گفت: با وجود تلاش خوب صورت گرفته در خدمت رسانی به زائران همچنان باید تلاش شود تا کمبودهای باقی مانده بر طرف شوند تا در  سالهای آینده نیز  در زیرساخت‌ها مشکلی نداشته باشیم و بهتر پاسخگوی زوار امام حسین علیه السلام باشیم.

وزیر اطلاعات در ادامه بیان داشت: به یاری خداوند متعال و برکت اهل بیت(ع) و حضرت فاطمه(س) و امام حسین(ع) رفت و آمد در مرزهای چهار گانه کشور روان و عالی است.
وی وضعیت خدمت رسانی به زائران اربعین از سوی موکب ها را بسیار خوب و قابل تقدیر توصیف کرد.

وزیر اطلاعات روز دوشنبه با حضور در مرز شلمچه در فاصله ۱۵ کیلومتری خرمشهر در استان خوزستان از نزدیک در روند خدمت رسانی و تردد زائران اربعین قرار گرفت.

مرز شلمچه بعد از مهران شاهد بیشترین تردد زائران اربعین بوده است و تاکنون بیش از ۲۷ درصد زائران از این گذرگاه مرزی راهی کربلا شده اند.

در ۲ هفته اخیر بیش از ۸۵۰ هزار تردد در گذرگاه مرزی شلمچه ثبت شده است.

۴۰۰ موکب مردمی در مسیر ۱۵ کیلومتری میدان مقاومت خرمشهر تا شلمچه عراق شبانه روز به زائران خدمت رسانی می کنند.

۷۱۰۴/۶۰۶۸/۶۰۶۴

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر خوزستان مرز شلمچه سید محمود علوی اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • رویکرد جدید ارائه خدمات در شهرداری اصفهان/ تقویت خدمات‌دهی در ایام اربعین حسینی
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • قول وزیر صمت، اجرا نشد/ تولید خودرو در فروردین امسال نسبت به فروردین پارسال کم شد
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • پیکر شهید تازه تفحص شده با حضور پرشور مردم همدان تشییع شد
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام