Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی مرادی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: به دلیل محدودیت منابع مالی که فدراسیون وزنه‌برداری دارد همه تلاش خود را کردیم تا وزنه‌برداران به مسابقات قهرمانی آسیا نوجوانان و جوانان به کره شمالی اعزام شوند، اما این مهم اتفاق نیافتاد.

وی افزود: محدودیت‌های مالی مربوط به همه مجموعه است و جدای از آن نمی‌تواند باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع مالی فدراسیون بین کل اعضای ورزش این مجموعه توزیع می‌شود و باید از همه جهت آن را ارزیابی کنیم.  وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نیز تا حدی می‌توانند حمایت کنند و فدراسیون باید این محدودیت‌ها را در نظر بگیرد. با وجود حمایت‌های همه جانبه و حضور حامیان مالی نتوانستیم کار اعزام تیم‌های نوجوانان و جوانان را به مسابقه‌های قهرمانی آسیا انجام دهیم. در واقع حامی مالی که بتواند منابع را تامین کند، وجود نداشت.  

رییس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: با ارزیابی وضعیت مالی و تصمیم جمعی به این نتیجه رسیدیم که وزنه‌برداران را به این رقابت‌ها اعزام نکنیم. هزینه اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بود و کل بودجه و نقدینگی فدراسیون وزنه‌برداری در حال حاضر ۴۰ میلیارد ریال است.  برای حضور در پیکارهای جوانان جهان در فیجی ۱۰ میلیارد ریال هزینه کردیم. با توجه به محدودیت‌های مالی فدراسیون،  اعزام به کره‌شمالی شدنی نبود. برخی از فدراسیون‌ها بیش از ۳۰ میلیارد تومان بدهی دارند چه کسی می‌تواند پاسخگوی این همه بدهی باشد.

وی یادآور شد: جوانان وزنه‌بردار ما قرار بود در مسابقات مصر حضور یابند اما این کشور به طور رسمی از میزبانی انصراف داد و منتظر اعلام میزبانی کشور دیگر هستیم.

مرادی تاکید کرد: قیمت بلیت‌های هواپیما به طور سرسام‌آوری افزایش یافته است. اگر وزنه‌برداران به مسابقات کره‌شمالی می‌رفتند، ۴ میلیارد ریال فقط هزینه بلیت آنان می‌شد. به برخی از کشورهایی که دور هستیم نمی‌توانیم وزنه‌برداران را اعزام کنیم و حتی اگر حامی مالی همه هزینه‌ها را پرداخت کند باز هم به مشکل برمی‌خوردیم.

وی اظهار داشت: زمانی که فدراسیون بین‌المللی تصمیم بگیرد که کدام مسابقه در کجا برگزار می‌شود ما سریع اردوها را برگزار می‌کنیم و براساس تصمیم کادر فنی نفرات انتخابی برای اعزام به مسابقات برون مرزی را اعلام خواهیم کرد. با انصراف از یک اعزام، آسمان به زمین نمی‌آید و بعد از این براساس منابعی که داریم، بودجه مورد نظر برای اعزام بعدی اختصاص خواهد یافت.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کره شمالی مسابقات قهرمانی آسیا فدراسیون وزنه برداری علی مرادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی است.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

دیگر خبرها

  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • مخالفت جدی منچستریونایتد با محدودیت مالی در لیگ برتر
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • دختر موتورسوار اهل خراسان شمالی به مسابقات جهانی اعزام می‌شود