Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@19:29:30 GMT

حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۷۴۴

حضور پرسپولیس موجب پویایی لیگ واترپلو می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو اظهار کرد: خوشبختانه لیگ برتر واترپلو هرسال با کیفیت بیشتری برگزار می‌شود و حضور تیم‌های ریشه‌دار و باشگاه‌های صاحب نامی چون نفت، دانشگاه آزاد، سایپا و … موجب شده تا همه ساله شاهد بازی‌های نزدیکی در این مسابقات باشیم.

وی افزود: خوشبختانه با رایزنی‌های صورت گرفته امسال تیم‌های پیشگامان کویر یزد و پرسپولیس نیز به جمع تیم‌های لیگ برتری اضافه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک حضور تیمی مردمی و محبوبی مثل پرسپولیس به پویایی لیگ برتر کمک شایانی می‌کند و شرایط را برای رشد و توسعه ورزش واترپلو بیش از پیش فرآهم می‌آورد.

رئیس فدراسیون پایان گفت: باید از همه مدیران ورزشی و متعهد باشگاه‌های حاضر در لیگ‌های برتر شنا، شیرجه و واترپلو قدردانی کنم که با سرمایه‌گذاری در ورزش‌های آبی کمک بزرگی برای فدراسیون در پرورش بازیکنان مستعد هستند. به ویژه از آقایان انصاری فر و رضا یلوه (مدیر عامل و معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس) ممنونم که امسال زمینه حضور باشگاه مردمی پرسپولیس را در واترپلو فرآهم آوردند.

رضوانی گفت: همانطور که می‌دانید تیم ملی خوب از دل لیگ‌های ورزشی خوب در می‌آید و امیدوارم با تداوم حضور باشگاه‌های ریشه‌دار و مردمی در لیگ واترپلو شاهد موفقیت هر چه بیشتر این رشته در عرصه‌های بین المللی نیز باشیم.

کد خبر 4746218 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: واترپلو محسن رضوانی فدراسیون شنا شیرجه واترپلو تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی والیبال ایران لیگ برتر فوتبال ایران والیبال تیم فوتبال امید ایران کشتی آزاد تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس تیم گل گهر سیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون هندبال، دیدار معوقه دو تیم صنعت مس کرمان و پیکان خراسان از هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور امروز، چهارشنبه، ۵ اردیبهشت، برگزار می‌شود.    این دیدار که قرار بود ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شود، به دلیل درخواست باشگاه صنعت مس و موافقت باشگاه پیکان خراسان به تعویق افتاد.    صنعت مس در آخرین دیدار خود در لیگ برتر به سختی با نتیجه ۲۶ -۲۸ نفت و گاز گچساران را شکست داد و پیکان خراسان نیز ۳۲ بر ۲۸ مقابل پرواز هوانیروز به برتری رسید.    هم‌اکنون صنعت مس کرمان با ۳۶ امتیاز از ۱۷ بازی خود صدرنشین جدول رده‌بندی است و پیکان خراسان با ۱۴ امتیاز از همین تعداد بازی در رده هشتم جدول قرار دارد.    قضاوت این دیدار بر عهده کوبل داوری حمزه پیرامون و اسدالله نظریان است. عبدالصایب نکویی نماینده فدراسیون در این دیدار حضور دارد و علی ضامن آویش کار نظارت فنی را بر عهده دارد.    این دیدار به میزبانی صنعت مس و ساعت ۱۶ امروز برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • برنامه‌ریزی برای پویایی در ساخت‌وسازها، اولویت مهم شهرداری منطقه ۱۰ شیراز
  • قهرمانی تیم نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • یک بازی لیگ برتر بدون تماشاگر شد
  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود