Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:50:51 GMT

فرش قرمز تئاتر شهر برای «کتاب های نو»

تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۴۵۴۷۸۴

فرش قرمز تئاتر شهر برای «کتاب های نو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر ارتباطات، آموزش و پژوهش مجموعه تئاتر شهر، فراخوان برگزاری نشست های پژوهشی کتاب محور و همچنین جشن های رونمایی از کتاب های حوزه تئاتر را با عنوان « کتاب نو» منتشر کرد. در این فراخوان آمده است «مجموعه تئاترشهر از دیرباز کوشیده است در کنارِ فراهم سازی فضایی پویا جهت اجرای آثار نمایشی، به توسعه دانش و گفت و گو پیرامون حوزه های نظری و مکتوب هنرهای اجرایی دست یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در امتداد چنین نگاهی دفتر «ارتباطات، آموزش و پژوهشِ» این مجموعه با هدف سازماندهی هر چه بهتر جلسات کتاب_ محور از تمامی مولفان، مترجمان و ناشرین حوزه تئاتر و ادبیات نمایشی برای برگزاری جلسات رونمایی، معرفی ونقدِ کتاب های تازه طبع شده با عنوان «کتابِِ نو» در سالن مشاهیر ِ مجموعه تئاتر شهر دعوت به عمل می آورد.»

در ادامه این فراخوان آمده است:

«جلسات کتابِ نو در روزهای یکشنبه یا دوشنبه هر هفته برگزار خواهد شد.

شرایط حضور در این فراخوان برای تمامی متقاضیان به شرح ذیل است:

۱- ارایه درخواست مکتوب در سربرگ انتشارات و ممهور به نشان رسمی آن

۲- ارایه معرفی مختصری از کتاب، ضرورت انتشار و ویژگی های ارزنده آن در ۵۵۰ کلمه

۳- ارایه اطلاعاتی در زمینه معرفی سخنرانان و کارشناسان مدعو به نشست

۴- ارایه ۴ نسخه کتاب به مجموعه تئاتر شهر

علاقه‌مندان می‌توانند تمامی موارد اول تا سوم را در قالب یک فایل PDF به آدرس الکترونیکی Tehran.citytheater@gmail.com  ارسال نموده تا در اسرع وقت به تقاضاهای مذکور پاسخ داده شود. همچنین برای تحویل حضوری درخواست خود می توانید همه روزه به جز شنبه ها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ به واحد ارتباطات، پژوهش و آموزش مجموعه واقع در طبقه سوم تئاتر شهر مراجعه کنید.

بر مبنای این گزارش نخستین جلسات «کتاب نو» از آبان ۱۳۹۸ در مجموعه تئاتر شهر برگزار خواهد شد.

برای کسب آخرین اطلاعات و اخبار تئاتر شهر به سایت این مجموعه به آدرس www.city.theater.ir و کانال تلگرام Tehran_city_theater@ مراجعه کنید.

کد خبر 4746233 فریبرز دارایی

منبع: مهر

کلیدواژه: تئاتر شهر اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران معرفی کتاب تئاتر ایران تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اربعین 98 فیلم کوتاه سازمان سینمایی شبکه سه سیما عکاسی تئاتر شهر بازیگر تئاتر سینمای مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۴۵۴۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو

 رئیس پلیس آگاهی پایتخت: جلسات مستمری درخصوص ایمنی و امنیت خودرو‌ها با خودروسازان داخلی داریم و در این جلسات از آنها خواسته‌ایم که خودرو‌ها به ردیاب مجهز شوند.

استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

منبع: تسنیم

tags # سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تعویق در روند تحقیقات جنایات جنگی نیروهای بریتانیایی در افغانستان  
  • لزوم مطالبه گری دانشگاه‌ها از دستگاه‌ها و نهاد‌های اجرایی مازندران
  • ارایه خدمات ۳۰ گروه جهادی به جامعه هدف در بوانات
  • حضور جمعیت هلال‌احمر زنجان در ارایه خدمات جهادی پر رنگ است
  • مراسم تقدیر از استادان برتر حوزه علمیه اصفهان
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود
  • کتاب‌هایی که می توانند سمی باشند | چیزی که درباره کتاب ها نمی دانید
  • توصیه مهم پلیس به دارندگان خودرو
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • چاپ مجموعه‌داستانی درباره شهدای شاه چراغ و اغتشاشات ۱۴۰۱